Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شمار تلفات آتش‌سوزي گسترده که از شامگاه روز دوشنبه در برخي از مناطق جنگلي ايالت کاليفرنيا آغاز شده، به 17 نفر رسيده است.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري ميزان، شمار تلفات آتش‌سوزي گسترده که از شامگاه روز دوشنبه در برخي از مناطق جنگلي ايالت کاليفرنيا آغاز شده، به 17 نفر رسيده است.

بر اساس اعلام مقامات ايالت کاليفرنيا اين آتش‌سوزي گسترده موجب وارد شدن خسارت به 2 هزار واحد مسکوني و تجاري در اين ايالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اين آتش‌سوزي که با وزش باد نيز همراه شده، شدت بيشتري گرفته و به 115 هزار هکتار از مناطق جنگلي اين ايالت گسترش پيدا کرده است.

نيروهاي آتش‌نشاني همچنان در حال تلاش براي مهار اين آتش‌سوزي هستند که تاکنون موجب بي‌خانمان شدن 20 هزار نفر از ساکنان اين مناطق شده است.

بر اساس اعلام مقامات ايالت کاليفرنيا، حدود 170 نفر که بر اثر سوختگي و استنشاق دود دچار مصدوميت شده بودند درمان شده‌اند اما ده‌‌ها گزارش درباره ناپديد شدن حدود 180 نفر همچنان بدون پاسخ باقي مانده است.

بخش گسترده‌اي از اين آتش‌سوزي در دو منطقه سوناما و ناپا رخ داده و برخي منابع گزارش دادند که تنها در ايالت سوناما 158 نفر مصدوم و حدود 200 نفر نيز ناپديد شده‌اند.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • شمار کشته‌شدگان سیل در برزیل به ۵۷ نفر رسید
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: جنگ را متوقف کنید
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • (ویدئو) سیل و فروریختن یک سد در جنوب برزیل
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی