Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@22:27:05 GMT

تصادف بامدادی در اتوبان تهران-کرج

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۹۹۸۶۴۳

صراط: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه تصادف بامدادی در اتوبان تهران-کرج خبر داد و گفت: در این حادثه ۵ نفر مصدوم شدند.

جلال ملکی در گفتگو با مهر، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۶.۲۵ دقیقه صبح امروز وقوع حادثه تصادف بین دو دستگاه سواری پراید در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران-کرج بعد از خروجی حکیم به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و بلافاصله ماموران دو ایستگاه در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ملکی با اعلام اینکه در محل حادثه دو دستگاه سواری پراید به شدت با یکدیگر برخورد کرده و ترافیک سنگینی در این مسیر اتفاق افتاده بود، افزود: قبل از رسیدن ماموران آتش نشانی سه نفر از سرنشینان هر دو خودرو که همگی مرد بودند موفق به خروج از داخل خودروی سواری شده بودند، نجاتگران رانندگان هر دو پراید را که دو مرد ۶۲ و۳۲ ساله بودند را با استفاده از دستگاه های هیدرولیکی از داخل آهن پاره های خودروی سواری بیرون آورده و هر پنج مصدوم را تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه دادند.

ملکی افزود: آتش نشانان با انتقال هر دو خودرو به حاشیه اتوبان مسیر را پاکسازی کرده و محل حادثه را برای بررسی علت وقوع آن تحویل عوامل راهور دادند. ماموریت آتش نشانان در ساعت ۷.۵۹ دقیقه به پایان رسید.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اعلام کرد: ساعت ۱۹:۳۴ دقیقه عصر امروز وقوع آتش سوزی در یک ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر بالاتر از میدان ولیعصر به نیروهای آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی همراه با نردبان و تشک نجات به محل حادثه اعزام شدند و مشاهده شد حادثه در طبقه منهای ۱ یک ساختمان ۵ طبقه اقامتی بوده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در این طبقه یک انباری بوده که کارتون نگهداری می‌شده و در ۷ تا ۸ متر آن جوشکاری در حال انجام بوده حادثه حریق رخ داده که خوشبختانه در اسرع وقت حریق اطفا شد و حادثه مصدوم و تلفات جانی و همراه نداشته است.

ملکی گفت: حریق اطفا شده دود گرفتگی نداشته‌ایم و خوشبختانه مرکز اقامتی در حال ارائه خدمات به مراجعه کنندگان است.

کد خبر 6090365 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف زنجیره ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • حریق یک مرکز اقامتی در میدان ولیعصر تهران
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • آتش سوزی دو انبار کالا در شهر ری