Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب پذیر در شهرستان مرزی مراوه تپه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از راه اترک، دفتر حمایت از کودکان و زنان آسیب پذیر در شهرستان مرزی مراوه تپه با حضور مسئولین مورده بهره برداری قرار گرفت.

حجت الاسلام مرتضی اسعدی، ریاست دادگستری شهرستان مرزی مراوه تپه در خصوص افتتاح این دفتر به راه اترک گفت: افتتاح این دفتر برای حمایت از زنان و کودکان در معرض آسیب، بی سپرست یا بد سرپردست و یا کسانی که نیاز به مشاوره حقوقی یا ارجاع به ادارات حمایتی نظیر بهزیستی و کمیته امداد، دارند افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسعدی افزود: همچنین کسانی از جامعه هدف این دفتر که نیاز به وکیل هم دارند، این دفتر برای آنها وکیل معاضدتی انتخاب می کند.

وی در خصوص نحوه استفاده از خدمات این دفتر توسط مردم گفت: مردم برای بهره مندی از خدمات این دفتر می توانند با شماره سه رقمی 129 تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از آنجا برای استفاده از خدمات این دفتر بگیرند و همچنین می توانند با حضور در دادگستری از خدمات این دفتر بهره مند شوند.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • آذربایجان شرقی استان پیشرو در زمینه کاهش آسیب اجتماعی کودکان کار
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • آنروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • آونروا: کودکان غزه‌ سطوح مخرب آسیب روانی را تجربه می‌کنند
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • مصونیت از آسیب‌های اجتماعی با ویدئو کتاب‌های مهارتی برای کودکان