Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور گفت: بیش از ۵۷ هزار نفر در نیروی انتظامی کشور حافظ قرآن هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام ابوتراب بهرامی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه مراسم تجلیل از کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی استان گلستان اظهار داشت: یکی از وظایف عقیدتی سیاسی در کشور افزایش و فراگیرتر کردن مفاهیم قرآنی در زندگی کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد:در چند سال اخیر بیش از 57 هزار نفر از کارکنان و فرزندان آنها حافظ قرآن کریم از یک جزء تا 30جزء هستند و ما به دنبال ادامه اجرای این طرح در کشور هستیم.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: نهضت حفظ قرآن یکی از برنامه‌های اساسی ما در نیروی انتظامی است و برای گسترش آن تلاش می‌کنیم تا فراگیری و حفظ قرآن از یک جزء به 30 جزء افزایش یابد.

بهرامی افزود: آموزش کتاب معرفتی هم دیگر برنامه عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی است که آموزش جلد نخست آن به کارکنان به اتمام رسیده و به زودی جلد دوم آن هم برای آموزش به کارکنان تالیف می‌شود.

وی اظهار کرد: در فضایی که گروه های تکفیری و ظاله با حمایت آل سعود و استکبار جهانی جو امنیتی منطقه را به هرج ومرج کشانده اند، کشور ما به برکت نیروهای مؤمن وقرآنی و مدیریت رهبری فرزانه و همکاری مردم در بهترین شرایط امنیتی به سر می‌برد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی که فرمودند کارها مورد رضایت من است، اظهار داشت: رضایت ولی امر مسلمین سبب افتخار نیروی انتظامی است.

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران حدود 14 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده، گفت: در فضای قرآنی است که اینگونه شهدا و شهدایی مانند شهید محسن حججی پرورش می‌یابد که دنیا نظیرش را کمتر دیده است.

انتهای پیام/

R41471/P1486/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۹۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مدرسه در دام پلیس

سرهنگ محمدقاسم طرهانی، فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با وقوع سرقت دوربین‌هایی مدار بسته از یک مدرسه در فروردین ماه امسال در محدوده "خاورشهر "، رسیدگی به موضوع در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۷۷ قرار گرفت.

وی افزود: تیم عملیات کلانتری خاورشهر با شیوه و شگرد خاص پلیسی، متهمان که ۲ مرد حدوداً ۳۳ الی ۳۵ ساله و از اتباع کشور همسایه بودند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی به شناسایی مخفیگاه متهمان اشاره و تصریح کرد: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالخر اموال مسروقه و مخفیگاه وی نیز در محدوده "خاورشهر" شناسایی شد.

سرهنگ طرهانی عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و هر ۳ متهم (۲ سارق و مالخر) را در عملیات‌های منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه، تمامی دوربین‌های به سرقت رفته از مدرسه کشف و به همراه متهمان به کلانتری منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری خاورشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت از مدرسه و ۵ فقره سرقت دیگر معترف شده و انگیزه خود را تامین نیاز‌های مالی عنوان کردند. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • کشف ۴۷ ماینر در یک مزرعه پرورش قارچ!
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در سمنان/ ۳متخلف دستگیر شدند
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند