Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- استاندار ايلام، گفت: با تخصيص اعتبارات لازم و با رايزني هاي انجام شده، گشايش بسيار خوبي در زمينه سرعت عمل طرح هاي اربعين حسيني در استان ايلام ايجاد خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري آريا، قاسم سليماني دشتکي، استاندار ايلام، در نشست شوراي فرهنگ عمومي اين استان اظهار کرد: خودم را موظف مي‌دانم که به مردم شريف ايلام خدمت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي، بابيان اينکه شوراي فرهنگي عمومي يکي از مهم‌ترين کارهاي ستادي و فرهنگي و تصميم‌ساز در استان است ابراز کرد: مصوبات اين شورا مي‌تواند چراغ راه‌کارهاي دستگاه اجرايي باشد و همه دستگاه‌هاي اجراي موظف به اجراي مصوبات اين مجموعه فرهنگي بسيار ارزشمند هستند.
استاندار ايلام، با اشاره به اينکه قبل از بنده کارهاي خوبي در زمينه اربعين حسيني در استان انجام‌شده است، ابراز کرد: در چند روز گذشته جلسه ستاد اربعين حسيني استان تشکيل‌شده و بازديد ميداني از پروژه‌ها تا مرز مهران انجام‌شده و با حضور مديران دستگاه‌هايي اجرايي با مسئولان ملي تماس گرفته‌شده و پيگيري طرح‌هاي اجرايي در استان هستيم.
سليماني دشتکي، گفت: پل ارغوان و دوربرگردان آن قبل از ايام اربعين حسيني به‌طور کامل آماده مي‌شود و بيشتر مسير ايلام به مهران بر اساس قول مساعد پيمانکار در آستانه اربعين حسيني زير بار ترافيکي خواهد رفت، پارکينگ‌ها ازجمله پارکينگ اربعين و برکت ظرف مدت دو هفته آسفالت و زيرساخت‌هاي موردنياز روشنايي و سرويس‌هاي بهداشتي آماده خواهد شد.
وي، افزود: براي اينکه کنترل پارکينگ‌ها در سال جاري قوي‌تر از سال‌هاي گذشته انجام شود، موافقت شده که کنترل پارکينگ‌ها به شرکت‌هاي غيردولتي وابسته به نيروي انتظامي واگذار شود و درآمد اين پارکينگ‌ها در راستاي توسعه و اماده‌ سازي پارکينگ‌ها هزينه شود و در سال‌هاي بعد در اختيار شهرداري قرار گيرد.
استاندار ايلام، بيان کرد: از ١٧ ميليارد تومان بودجه اربعين ظرف دو روز آينده ٥٠ درصد ابلاغ خواهد شد و همچنين از محل زيرساخت‌هاي سفر رئيس‌جمهور، قول مساعد از برنامه‌وبودجه گرفته‌شده است که با همکاري دوستان در مجلس و دستگاه‌هايي اجراي استان محقق شده و انتظار مي‌رود بالاي ١٥٠ ميليارد تومان به استان اختصاص يابد و در صورت ابلاغ اين اعتبارات حرکت و گشايش خوبي در سرعت عمل در پروژه‌هاي استان ايجاد خواهد شد.
سليماني دشتکي، بيان کرد: پيشنهاد مي‌شود که شوراي فرهنگ عمومي در کارهاي عملياتي ازجمله اربعين حسيني قرارگاه تشکيل بدهد و کميته‌هاي زيرمجموعه تابع اين قرارگاه باشند و گزارش‌هايي لازم را ارائه دهند و دستگاه‌هاي مختلف مشکلات و ضعف‌هاي موجود را بررسي و برطرف نمايند.
وي، ابراز کرد: پيش از جلسات اخبار اطلاعات لازم از جلسه قبل تا جلسه فعلي عنوان شود و مصوبات جلسات قبل در اين جلسات بررسي شود و تأکيد مي‌شود که علاوه بر دستگاه‌هاي فرهنگي، همه دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد براي خدمات‌رساني به زوار حسيني و در مسير اربعين حسيني مجهز شوند.
استاندار ايلام، در پايان خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌هايي که عضو شوراي اداري هستند، عضو شوراي فرهنگ عمومي هستند همه دستگاه‌هاي اجرايي و حاکميتي، موظف به خدمت‌گزاري به زوار هستند و اربعين حسيني کار عظيم بين‌المللي است و برد جهاني و ملي دارد، آبروي ماست و خدمت به زوار امام حسين (ع) و ائمه اطهار (ع) يکي از وظايف بزرگ حکومت و نظام اسلامي است و همه بايد تلاش کنيم در اين زمينه خدمت کنيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی نقشه شهر همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیدمسعود حسینی با اشاره به انجام مطالعات این پروژه در سال ۱۴۰۲ و اعتبار درنظر گرفته شده برای آن به میزان ۱۵۰ میلیارد ریال افزود: به‌روزرسانی نقشه پایه شهر همدان به مساحت ۳۵ هزار هکتار و تصویربرداری محدوده و حریم شهر با استفاده از هواپیمای دو موتور سرنشین‌دار توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

او افزود: این اقدام با دریافت مجوز‌های لازم از ستاد کل نیرو‌های مسلح کشور، تصویب شورای اسلامی شهر همدان و با همکاری معاونت شهرسازی و معماری و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری همدان و سازمان نقشه‌برداری غرب کشور انجام خواهد شد.

نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود

حسینی تصریح کرد: مهمترین هدف این پروژه به‌روزرسانی و تدقیق نقشه شهر همدان به عنوان پایه اصلی انجام طرح تفصیلی آینده شهر و نیز بارگذاری در سامانه شهرداری الکترونیک http://hamedan.ir برای ارائه خدمات غیرحضوری با دقت بالاست.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین