Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس با انواع و اقسام حاشیه‌‌‌‌‌ها در آستانه بازی با استقلال خوزستان و دیدار برگشت با الهلال عربستان روبه‌رو شده است‌.‌ موضوعاتی که علی‌اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تحت‌فشار قرار داده است‌.‌

به گزارش بولتن نیوز به نقل از روزنامه خراسان، خبرنگار ما درباره شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس گفت‌وگویی‌‌ با مدیرعامل این باشگا‌ه انجام داده‌ که متن این گفت‌وگو به شرح زیر است:

گویا در جلسه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس تصمیمات مهمی در‌خصوص برخورد با محرومیت باشگاه پرسپولیس گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هر حال در جلسات ‌هیئت‌مدیره، صحبت‌های مفصلی درباره مسایل گوناگون صورت می‌گیرد‌.‌ یکی از آن‌‌‌‌‌ها هم بحثی بود که درباره پرداختن به دفاع از محرومیتی که فیفا برایمان در نظر گرفته‌ و ما حقمان نمی‌دانیم، بود‌.‌‌ تصمیمات خوبی گرفته شده‌ که آن‌ها را بررسی می‌کنیم و می‌خواهیم طبق مصوبات ‌هیئت‌مدیره پیش برویم.

چرا محرومیت طارمی را باشگاه پیگیری نمی‌کند؟

این‌طور نیست‌.‌ اتفاقا همه‌چیز را رصد می‌کنیم و در جریان امور مربوط به دفاعیات این بازیکن از حق و حقوقش هم هستیم‌.‌‌ با توجه به این‌که طارمی ملی‌‌پوش است و با توجه به جلساتی که با وکیلش داشتیم، قرار شد‌ تا پول را تمام و کمال پرداخت کنیم.

دلیل این‌که برانکو ایوانکوویچ هنوز پاسخ مثبتی به تمدید قرارداد نداده، چیست؟

واقعا این‌طور نیست که بخواهند تمدید نکنند‌.‌ صحبت‌‌هایی‌ داشته‌ا‌یم و قرار است این موضوع را در فضای کاملا مثبت و دور از حاشیه پیش ببریم.

یعنی ایشان سرمربی می‌ماند؟

امیدوار هستیم‌.‌ توافقات اولیه خوبی هم داشته‌‌‌ایم و امیدوارم بتوانیم در این امر موفق باشیم.

به بازی برگشت با الهلال امیدوارید؟

با شرایط و برنامه برانکو و کادر فنی، تیم در‌حال آماده شدن برای بازی با استقلال‌خوزستان و کسب پیروزی است و بعد از آن هم باید به مصاف الهلال برویم‌.‌ امیدوارم در هر 2 مسابقه به پیروزی برسیم.

هنوز هم به جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنید؟

چند روز پیش‌ گفتم و باز‌هم می‌گویم که هدف نهایی من این بوده‌.‌ چون لایقش هستیم و باید‌ به آن برسیم‌.‌ فکر می‌کنم تیمی که پرطرفدارترین تیم در آسیاست، باید به این مرتبه هم برسد.

این موضوع صحت دارد که احتمالا چند بازیکن خود را در نیم‌فصل به فروش می‌گذارید؟

اصلا‌.‌ همه‌چیز در باشگاه شرایط خوبی دارد‌.‌ موضوعات فنی به آقای برانکو مربوط است و ایشان هم تا‌کنون صحبتی در این باره نداشته‌اند‌.‌ ‌‌در چنین شرایطی که بازی بسیار حساسی در پیش داریم‌، باید دید ملی به آن‌ داشته باشیم و توجه و نگاه ملی هم بشود‌.‌ فردا هم قرار است با استقلال خوزستان بازی کنیم و پرداختن به چنین حاشیه‌‌هایی اصلا خوب نیست.

بازی با استقلال خوزستان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

یک بازی بسیار سخت در اهواز خواهیم داشت‌.‌ باید برنده شویم تا امیدوارانه به‌ بازی با الهلال عربستان برسیم‌.‌ این دیدار برایمان خیلی مهم است‌.‌ من مطمئنم اگر به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم، تنها هواداران پرسپولیس نیستند که خوشحال خواهند بود، بلکه کل جامعه فوتبالی ایران از این صعود لذت می‌برند.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • بیرانوند ستون پرسپولیس است ولی خلاء او حس نمی‌شود!
  • سخت‌ترین هفته مدعیان | پرسپولیس می‌شکند یا استقلال؟
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • در تبریز استقلال نشان می‌دهد کت تن کیست | هر وقت کم آوردیم به سمت چپ سینه‌مان نگاه می‌کنیم
  • هشدار درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • چه زود زنگ خطر برای استقلال و پرسپولیس به صدا درآمد؟/ رفتارهای خریداران این دوتیم ،غیرحرفه ای است
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند