Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارنوال هر کودک نشانی از خداست به مناسبت هفته جهانی کودک با حضور کودکان و مسئولان در شهرستان لنده برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، به منظور احترام به حقوق کودکان امروز و توسط اداره بهزیستی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و با همکاری پلیس راهور کارنوالی با شعار هر کودک نشانی از خداست باحضور مسئولان و خردسالان در این شهر برگزارشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارنوال فرصتی برای آموزش عبور از خیابان، ایجاد رفاقت های سالم و توزیع غذای سالم در بین کودکان بود که از طرف شبکه بهداشت و درمان و اداره بهزیستی شهرستان لنده برگزارشد.

سرگرد دانا معماری رئیس پلیس راهور شهرستان لنده ضمن آموزش های اولیه همگانی راهنمایی و رانندگی شیوه های عبور از خیابان و حرکت در پیاده روها و نکات لازم ایمنی در هنگام ورود و خروج از مهد و خیابان ها را به کودکان آموزش داد و سپس با حضور در خیابان شهید چمران و امام خمینی(ره) تا پارک شهید فهمیده شهرلنده پیاده روی کردند.

تصاویرتکمیلی:

در پایان این کارنوال از طرف راهنمایی و رانندگی شهرستان لنده برای همه کودکان کارت همیار پلیس صادر و به آنان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان

 رئیس بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان با بیان این خبر گفت: از سال ۱۳۹۸ با راه اندازی بخش کاشت حلزون در این بیمارستان، تاکنون ۱۰۶ کودک ناشنوا، با کاشت حلزون شنوایی خود را به دست آورده اند.

وی ادامه داد: مناسب‌ترین سن برای شروع فرآیند کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا قبل از سه تا پنج سالگی است.

مالکی افزود: در حال حاضر ۲۶ کودک ناشنوای دیگر نیز شناسایی شده و در نوبت کاشت حلزون در این بیمارستان قرار دارند.

دکتر مالکی خاطرنشان کرد: خدمات کاشت حلزون برای کودکان ناشنوا به صورت رایگان انجام می‌شود و بیمار نیازی به انجام مسافرت درمانی و صرف هزینه‌های هنگفت را ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • شروع مسیری هیجان‌انگیز با مهدکودک
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی