Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل روابط عمومی وامور بین المل سازمان اوقاف از تشکیل دبیرخانه دائمی تبلیغ وترویج فرهنگ وقف در دستگاه‌های اجرایی خبر داد.

به گزارش بی‌باک، سیدمسعود رحمتی در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی ونهادهای مختلف نظامی ومردمی کشور، گفت: در چند ماه اخیر رویکرد ترویج فرهنگ وقف با محوریت نخبگان در کشور گسترش پیدا کرده است و بر اساس تاکیدات نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، تبلیغ و ترویج حکم الهی وقف در دستورکار ویژه این سازمان قرار گرفته است، البته این تلاشهای تبیینی وترویجی را به دور از تبلیغ سازمان اوقاف در جامعه انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی تصریح کرد:‌ارائه تجارب و به اشتراک‌گذاری این تجارب در حوزه اطلاع‌رسانی، تبلیغات و هم‌افزایی در کارهای مختلف، بخشی از اهداف ما در برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور است.

وی گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه سه مأموریت اصلی دارد به طوری که وقف و موقوفات، بقاع متبرکه و قرآن این سه مأموریت اصلی و تعریف‌شده است، ضمن اینکه در طول سال هم ۲۲ کارویژه در بقاع متبرکه وامامزادگان اجرایی می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف تصریح کرد: تلاش داریم از ظرفیت اطلاع‌رسانی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی کشور، تبلیغ و ترویج حکم الهی وقف در جامعه استفاده کنیم تا اعتماد مردم به این موضوعات بیشتر شده و به خادمان خود در سازمان اوقاف مطمئن شوند. مدیرکل روابط عمومی سازمان اوقاف از تشکیل دبیرخانه دائمی وقف در دستگاه‌های اجرایی به منظور هم افزایی وبه اشتراک گذاشتن تجارب در ترویج این سنت حسنه خبر داد.

وی با اشاره به جلسات مستمر با نخبگانی با رویکرد وقف که با اساتید و رؤسای دانشگاه‌ها، مدیران خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شده است، گفت:‌در این مسیر می‌کوشیم جهت اطلاع‌رسانی وقف اقدامات و گام‌های اساسی برداریم.

وی درادامه خاطر نشان کرد : ۲۵ آبان سال جاری دهه وقف آغاز می‌شود، به همین دلیل برنامه‌ریزی‌های منظمی برای پاسداشت و گرامیداشت این دهه با مشارکت سایر دستگاهها شده است.

رحمتی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر وقف و علم و فناوری و تولید در این مسیر تأکید کرد: می‌کوشیم با کمک دانشگاه‌ها و اساتید، اقدامات اساسی در این خصوص انجام دهیم.

وی گفت: ۳۴ دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن کریم تاکنون برگزار شده است، ضمن اینکه کمپین‌های مختلف فرهنگی در سراسر کشور با همکاری شهرداری تهران راه‌اندازی شده است که توانسته اطلاع‌رسانی‌های خوبی در مورد وقف و موقوفات داشته باشد.وی از برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ وقف مشارکتی خبر داد وافزود :تبلیغ این سنت حسنه می تواند زمینه ساز حضور همه آحاد مردم در گسترش این فرهنگ باشد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۹۹۱۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز بهداشتی را اعلام کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو در اطلاعیه‌ای اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت را که فاقد مجوز بهداشتی بوده یا ادعای درمانی داشته‌اند، اعلام کرد.

سازمان غذا و دارو فرآورده گیاهی قطره تقویت جنسی Desi Mumy، فرآورده‌های گیاهی سیلی بین Silibin، فرآورده گیاهی SATONiNE، فرآورده‌های perfecto و Vitomixو فرآورده "تیزن مخلصه سعال حکیم مومن تبریز" را به دلیل نداشتن مجوزهای بهداشتی غیرمجاز و تقلبی معرفی کرد.

براساس این اطلاعیه همچنین محصولاتی چون چای گیاهی لاغری (گیاهان شفا بخش)، فرآورده معجون فاقد مجوز Lukaci Epimediumlu،شربت گیاهی تری تراپیست(مدبرغدیر) و فرآورده پودر گیاهی بهنوشان 2 از سوی اداره کل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو غیرمجاز شمرده می‌شوند.

گلایه رئیس سازمان غذاودارو از فروش اقلام غیرمجاز در عطاری‌ها

روابط عمومی سازمان غذا و دارو در ادامه با اعلام این‌که این معرفی اسامی به قصد مبارزه با ارائه محصولات غیرمجاز در سطح عرضه صورت می‌گیرد، از افرادی که محصولات نامبرده را در مراکز فروش مشاهده می‌کنند خواست که معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور و نیروی انتظامی را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوری آن‌ها اقدام لازم را به عمل آورند.

در پایان، شماره تلفن 66462026 روابط عمومی سازمان جهت دریافت مشخصات مکان‌های عرضه فرآورده‌های غیرمجاز اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اجلاس همکاری‌های اقتصادی ایران و آفریقا
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است