Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا حاصل بالقچی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: در شرایطی که یکی از سیاست های دولت استعمارگر و در راس آن رژیم صهیونیستی اختلاف افکنی و تفرقه بین مسلمانان است تا سلطه خود را بر سرنوشت مسلمانان تقویت کنند، تقریب مذاهب اسلامی و دیپلماسی وحدت می تواند تمام ترفند دشمنان را به بن بست بکشاند و نابود سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تقریب مذاهب اسلامی یکی از ضروریات دین است و نیاز جامعه امروز محسوب می شود چه بسا احیا و زنده نگه داشتن عزت و تمدن اسلامی منوط بر تقریب مذاهب و حفظ منافع مسلمانان است.

امام جمعه اهل سنت شاهین دژ با بیان اینکه قرآن کریم به صراحت بیان فرموده مسلمانان امت واحده هستند، اضافه کرد: نباید تردید داشت که تقریب مذاهب همگرایی و همبستگی مسلمانان را وظیفه اسلامی قلمداد می کند.

بالقچی متذکر شد: امروز جهان اسلام برای تقویت انسجام اسلامی و وحدت، تمام تلاش خود را باید در مسیر تقویت کیان اسلام و مسلمانان به کار گیرد و فضای همدلی و وحدت را حاکم سازد لذا ضروری است در برابر دشمنان در صفوف واحده ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه تضعیف صفوف به هم پیوسته مسلمانان از سوی دشمنان با جدیت هرچه تمام تر دنبال می شود، تصریح کرد: کشتار روزانه هزاران مسلمان بی دفاع و مظلوم در کشورهای همسایه، نتایج تفرقه افکنی و توطئه های ضداسلامی و ضدانسانی کشورهای غربی علیه مسلمانان است و باید در مقابل این توطئه ها هوشیارتر باشیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با افغان‌های مقیم اروپا اظهار داشت به دشمن اجازه نمی‌دهیم که وحدت ملی مردم افغانستان را خدشه دار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری»، معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.
نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستندحقانی: دشمنان سعی در تجزیه افغانستان داشتندکارشناس افغان: آمریکا به دنبال تجزیه افغانستان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان یونسکو به دانشگاه تهران اعطا شد
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • طراحی سامانه «آی محسن» برای کمک به محرومین جهان اسلام
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • شهریاری: ظرفیت جهان اسلام را برای کمک به غزه استفاده بگیریم
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی