Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر ملایر گفت: شهرداری که انتخاب شده باید بتواند حداقل یکصد میلیارد تومان برای بودجه از این شهر که اوضاع و احوال خوبی نداشته را وصول کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ جلیل کولیوند در آیین تحلیف اعضای منتخب شوای شهر ملایر با اشاره به مهمترین ملاک‌های انتخاب شهردار آینده ملایر اظهار داشت: اولین اقدامی که شورای شهر در دستور کار دارد انتخاب شهرداری است که بتواند مجری سیاست‌ها و برنامه‌های شورا و شهرداری باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنین شخصی علاوه بر خصوصیاتی همچون پاکدستی، شهروند مداری، توان مدیریت بالا و برخورداری از روحیه کار جمعی باید بتواند از پس مسائل پیچیده شهر بربیاید.

رئیس شورای شهر ملایر گفت: شهردار باید مشکلات شهر را دانسته و سابقه اجرایی و مدیریتی بالایی داشته باشد و باید با دستگاه‌های اجرایی تعامل با داشته باشد تا بتواند با مجموعه شهرداری کار کند و مشکلات شهر را حل کند.

وی گفت: شهردار باید بتواند حداقل یکصد میلیارد تومان برای بودجه شهر را از این شهر که اوضاع و احوال خوبی ندارد وصول کند تا بتواند حقوق 30 میلیاردی کارکنان شهرداری را پرداخت کند.

وی لزوم بازنگری در در شهردای و سازمان های وابسته به آن را از دیگر اولیوت های شهردار جدید دانست و بیان کرد: کسی که شهردار می شود باید نیروهای شاغل را ارزیابی کیفی کرده و سلامت و کارآیی آنان را مورد سنجش قرار دهد و هر فرد را را در جای مورد نیاز سازمان قرار دهد و در خصوص افراد زاید تصمیم گیری کند.

کولیوند گفت: شهرداری مجموعه ای است که باید به همه شهر خدمت کند بنابراین رویکرد شهرداری باید غیر سیاسی بوده و باید با همه مردم بر اساس منافع مشترک تعامل داشته باشد.

وی افزود: شهردار باید مراکز حاشیه نشین را به خوبی بشناسد چرا که این مناطق زمینه ساز مشکلاتی نظیر ساخت و سازهای غیر مجاز، محرومیت از خدمات، رعایت نشدن حق شهروندی و بروز آسیب های اجتماعی و زیست محیطی هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند

ایسنا/لرستان شهردار سلسله گفت: راه‌ و شهرسازی لرستان در طرح‌های جامع و تفصیلی بازنگری کند و به اجرای این طرح‌ها شتاب بیشتری دهد.

محمد شریفی‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: باید از ظرفیت قانون مولدسازی برای کمک به شهرداری‌ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در ماده ۲۲ قانون هوای پاک به صراحت وظایف دستگاه‌ها مشخص شده است که باید به آنها عمل کنند.

شهردار سلسله گفت: با هدف توسعه فضای سبز در شهرها، نیاز است راه و شهرسازی برخی املاک خود را برای سرانه فضای سبز در اختیار شهرداری‌ها قرار دهد.

وی درباره تامین قیر برای شهرداری‌ها، بیان کرد: در لرستان کارخانه آسفالت داریم، اما قیر نداریم و حتی اگر قیر را تامین کنیم شرکت آب منطقه‌ای لرستان اجازه برداشت شن و ماسه را از رودخانه نمی‌دهد.

او درباره تامین ماشین‌آلات در شهرداری‌های استان، گفت: سهم شهرداری الشتر از ماشین‌آلات عمرانی اندک است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاکانی: به جای ملک به مدیران وام بانکی دادیم!
  • شهردار این شهر بازداشت شد
  • شهردار مرند بازداشت شد
  • پیش‌بینی بودجه تملک فضای سبز برای سال جاری در منطقه ۲
  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار است
  • معاون شهردار تهران: قرارداد چین ابهامی ندارد و باعث افتخار ماست
  • راه‌ و شهرسازی لرستان در اجرای طرح‌های جامع بازنگری کند