Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مصطفی خاتمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در ارومیه اظهار داشت: اگر دیپلماسی وحدت همراه با تفاهم، نیات پاک، سعه صدر، انتقال معنویات، منویات و اهداف مقدس وحدت باشد می تواند در بین امت اسلامی موثر باشد.

وی یکی از راه های تحکیم وحدت میان مسلمانان را رجوع به اصول، رجوع به قرآن و سیره شریف نبوی برشمرد و تصریح کرد: بر ما واجب است روح وحدت را که در قرآن و سنت آمده، زنده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاتمی با تاکید به اینکه مسلمانان باید از موارد تفرقه انگیز پرهیز کرده و وحدت میان خود را افزایش دهند، افزود: وحدت در بین آحاد مردم به ویژه خبرگان، نخبگان و دلسوزان امت اسلامی از اوجب واجبات و همانند انجام فرائض دینی است.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه وجود داعشی ها، القاعده ها و طالبان ها نشات گرفته از دوری و تفرقه مسلمانان است، متذکر شد: تنها و موثرترین راه برای مقابله با این گروه ها و برون رفت از این بحران وحدت، انسجام و همگرایی هرچه بیشتر مذاهب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز باید ید واحده باشیم و تنها مصالح اسلام را در نظر بگیریم، اضافه کرد: پرهیز از اختلافات که مسبب بسیاری از آنها مستکبران و دشمنان هستند باید به شکلی جدی از سوی جوامع اسلامی مورد توجه باشد.

خاتمی با بیان اینکه هر ضربه ای که مسلمانان امروز متحمل می شوند به دلیل تحقق نیافتن وحدت واقعی بین آنان است، یادآور شد: اگر وحدتی که به دنبالش هستیم در بین مسلمانان حاکم بود هرگز شاهد این همه جنایات در سوریه، یمن و ... به وسیله مزدوران و دشمنان نبودیم.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۴۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • آشتی داخلی، محور نشست فتح و حماس در پکن
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • برگزاری همایش حکمت مطهر در مراغه
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند