Web Analytics Made Easy - Statcounter

زنجان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به مشارکت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم استان در مرحله نخست جشن عاطفه‌‎ها اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم زنجان بسیار خوب بود.

به گزارش خبرنگار مهر، هدایت صفری ظهر چهارشنبه در مراسم نمادین جشن عاطفه‌ها، افزود: امسال مرحله نخست جشن عاطفه‌ها قبل از بازگشایی مدارس اجراشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مرحله دوم جشن عاطفه‌ها هزار و ۵۰ پایگاه و با توزیع ۶۴ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدارس استان زنجان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش‌آموزان در حال اجرا است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان به مشارکت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم استان زنجان در مرحله نخست جشن عاطفه‌‎ها اشاره کرد و گفت: کمک به نیازمندان حیات طبیه را رقم می زند.

صفری تاکید کرد: شناساندن فرهنگ نوع دوستی به نسل نوجوانان جامعه یکی از وظایف کمیته امداداست.

وی افزود: هدف از برگزاری جشن عاطفه‌ها ترویج فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان است و معلمان با تربیت دانش‌آموزان مستعد کاری انبیایی انجام می‌دهند.

در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان گفت: جشن نیکوکاری فرصتی مغتنم برای تقسیم شادی‌ها با افراد نیازمند و مستحق در جامعه است و جشن عاطفه‌ها، نمادی برای توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

حسن دویران تصریح کرد: کمک‌های مردمی در راستای تأمین نیازهای مددجویان دانش‌آموزان نیازمند جمع‌آوری می‌شود تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل مشکلات مالی، مجبور به ترک تحصیل نشود.

وی افزود: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای پیروی از راه و روش ائمه اطهار در دستگیری از نیازمندان و کمک به آنها است.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان ابراز کرد: جشن عاطفه‌ها با محوریت مدارس و در راستای کمک به دانش‎آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۵۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: نمایشگاه اکسپو که هنرمندان و فعالان حوزه صنایع و عرصه‌های مختلف اقتصادی شرکت کردند؛ نمایشگاه بسیار گسترده‌ای است و توانمندی‌های اقتصادی کشور را می‌توان در این نمایشگاه دید.

خسروپناه افزود: حتما این نمایشگاه باید گسترده‌تر از این ارائه بشود و زمان بیشتری به مردم اختصاص داده شود تا بتوانند شرکت کنند.

وی گفت: هم زیرساخت‌ها و مواد اولیه را ما در این نمایشگاه مشاهده کردیم و هم تولیدات مختلف دارویی و حوزه‌های مختلف امنیت غذایی و همچنین صنایع دستی و سایر حوزه‌های مختلف که در واقع یک جهش تولید با مشارکت مردم که شعار سال امسال است در این نمایشگاه مشاهده می‌کنیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: مسئولیت مسئولان حوزه اقتصادی و البته حوزه فرهنگی با دیدن این نمایشگاه سنگین‌تر می‌شود. قطعا باید تلاش کنیم موانع برداشته شود. اگر عزیزان نیاز‌های ارزی و واردات مواد اولیه دارند و صادرات که بسیار مهم است. این نیاز‌ها را از تولیدکنندگان شنیدیم.

خسروپناه گفت: یک شورای اختصاصی برای رفع موانع و حمایت و تسهیلگری تولید کنندگان در کشور باید فراهم شود.

وی افزود: طبیعتا وزارت صمت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت اقتصاد و دارایی و سایر وزارت خانه‌ها به ویژه بانک مرکزی باید حمایت کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما در شورای عالی انقلاب فرهنگی هم طبیعتا باید از منظر فرهنگی، اسناد حمایتی فرهنگی و علم و دانش بنیان هم باید کمک کنیم و تولیدکنندگان بتوانند تولید بهتر و با کیفیت بهتر و عرضه بهتری بتوانند تولید کنند، عرضه کنند و در اختیار مشتریان دنیا قرار دهند.

خسروپناه افزود: حتما بُعد بین المللی این تولیدات، از حوزه دانش بنیان تا عرضه بین المللی باید با نگاه حکمرانی صنایع شکل بگیرد.

وی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تدوین و تصویب الگوی حکمرانی دانش بنیان و فرهنگی صنایع و تولیدات با مشارکت مردم آمادگی دارد.

گفتنی است ششمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو، ۸ اردیبهشت افتتاح شد  و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانش آموزان نقش مهمی در رفع مشکلات کشور دارند
  • تحقق مشارکت مردم در رشد تولید با توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • معلم‌ها تحولات جهان را برای دانش‌آموزان تبیین کنند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند