Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-30@17:07:19 GMT

​"دیپلماسی وحدت" ضامن پیروزی مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۶۶۴۵

​'دیپلماسی وحدت' ضامن پیروزی مسلمانان است

ماموستا ملاعبدالرحمان محمدپور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: امت اسلامی باید در شکل گیری دیپلماسی وحدت نقش داشته باشد و تلاش کند این مهم به عنوان یک هدیه دینی از مرزها بگذرد تا جهان اسلام را شامل شود.

وی افزود: دیپلماسی وحدت در طول انقلاب شکل گرفته است و علی رغم سلیقه های متفاوتی که وجود دارد و کاملا طبیعی است، در مقابل دشمنان و کسانی که علیه انقلاب اسلامی ایران توطئه چینی می کنند، ید واحده ای بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه اضافه کرد: وحدت، برادری و تقریب جلوی همه توطئه ها را می گیرد و با تمسک به قرآن و پیامبر اعظم تقویت می شود.

محمدپور تصریح کرد: همه ما به تعبیر قرآن کریم، فرموده پیامبر و تمام بزرگان دینی برادر هم هستیم و عنوانی که در قرآن کریم برای ما مطرح می شود، امت واحده است.

این روحانی اهل سنت ارومیه خاطرنشان کرد: مقتضیات امت واحده این است که روحیه در کنار هم بودن را در خود ایجاد کنیم و در غم ها و شادی ها کنار هم باشیم لذا می طلبد دیدگاه ها و رویکردهایمان نزدیک به هم باشد.

وی یادآور شد: اگر روحیه در کنار هم بودن که در دنیای اسلام وجود دارد و قرآن کریم و بزرگان دین به آن امر می کنند عملی می شد، مشکلاتی که امروز در دنیای اسلام با آن مواجه هستیم یا وجود نداشت و یا به حداقل می رسید.

مدرس مدارس علوم دینی اهل سنت ارومیه در عین حال خاطرنشان کرد: بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی علی رغم تنوع اقوام، گویش ها و زبان های مختلف، اتحاد و روحیه برادری بسیار تقویت شده است و ید واحده ای هستیم در مقابل همه توطئه ها.

وی متذکر شد: استقامت به خرج دادن و مقاومت کردن در تار و پود ایمانمان شکل گرفته و در طول انقلاب نیز مردم مقاوم، مبارز و سلحشور ما در مقابل همه توطئه های گوناگون دشمن ایستادگی کردند چه بسا این مقاومت امروز هم در مقابل رژیم صهیونیستی و همه دشمنی هایی که استکبار در منطقه راه انداخته، شکل گرفته است.

محمدپور اظهار امیدواری کرد با همین مقاومت که برگرفته از ایمان، اعتقادات و باورهای دینی ماست، بتوانیم دست استعمارگران و غارتگران را از منطقه کوتاه کنیم و مردم منطقه در صلح، صفا، صمیمیت و برادری با همدیگر زندگی کنند.

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم

بازیکنان بایرن مونیخ به تقابل با یکدیگر در بازی EFootball2024 پرداختند.

دانلود (34.8MB)

دیگر خبرها

  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • توصیه محسن رضایی به جبهه انقلاب: اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار بگذارید
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • عملیات تادیب صهیونیست‌هاموجب تحکیم وحدت ملی وارتقای همدلی ملی شد
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند