Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مجمع مهر ماه نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، پس از شروع سال تحصیلی جدید، از فردا در تهران برگزار می‌شود. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدامین مهدی‌پور دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید مجمع مهر ماه نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ۲۰ و ۲۱ مهر ماه در تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در طی برگزاری این مجامع، تمامی دفاتر ۷۰ گانه جامعه اسلامی دانشجویان، از سراسر ایران گرد هم جمع شده و به گفت‌و‌گو و تبادل نظر در مورد آخرین تحولات علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور پرداخته و آخرین تحلیل‌های خود را، در فضایی علمی و تخصصی، در رابطه با فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جنبش دانشجویی کشور مطرح می‌کنند.
مهدی‌پور تاکید کرد: دفاتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی در این مجمع، گزارش عملکرد خود در دانشگاه‌های سراسر کشور را به نمایندگان دفاتر دیگر ارائه می‌دهند و در مورد تجربیاتی که از دانشگاه‌های خود کسب کرده‌اند با یکدیگر به گفت‌وگو می‌نشینند.
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: جدای از دستور جلسه ثابت این مجامع با توجه به آخرین تغییر و تحولات فرهنگی و سیاسی در سطوح کشوری و بین المللی، موضوعاتی تخصصی، ویژه آن مجمع، انتخاب می‌شود و با حضور اساتید و کارشناسان برجسته، این مسائل، مورد تحلیل و بررسی کارشناسان قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در ضمن در مجمع نمایندگان مهر ماه این اتحادیه، انتخابات هیئت عالی نظارت، کمیسیون تشکیلات و هیئت رئیسه اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار می‌شود و کاندیداهای ثبت‌نامی در کنار فرآیند مجمع با بحث و گفت‌وگوی درون تشکیلاتی، برای جلب آراء دفاتر کشوری، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مهدی‌پور تصریح کرد: در حاشیه مجمع نمایندگان این اتحادیه دانشجویی، با توجه به اقتضائات زمانی، نمایشگاه‌های فرهنگی مختلف یا اکران‌های اختصاصی از ارزشمندترین آثار سینمایی و هنری کشور نیز، برپا می‌شود.
وی گفت: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، با برگزاری مجمع ماهیانه نمایندگان، در سطح دفاتر سراسر کشور خود، در نظر دارد مجموعه‌ای کامل و مختصر، از تاثیر گذارترین محتویات مورد نیاز دانشجویان فعال، در عرصه جنبش دانشجویی کشور را فراهم آورد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۶۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • نظامیان آمریکا از سرکوب دانشجویان حامی فلسطین دست بکشند
  • نراقی: فردا دانشجویان ایران در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند
  • آغاز ایران‌اکسپو از فردا/ نمایش توانمندی‌های تولیدی و تجاری کشور
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود