Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی با اشار به وجود بیش از یک‌هزار واحد توملیدی مشمول استاندارد اجباری در این استان، گفت: رعایت موارد مربوط به استاندارد موجب کاهش ضایعات می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز،منصور جلایر در نشست خبری به مناسبت هفته ملی استاندارد، اظهار داشت: در سطح آذربایجان‌غربی یک‌هزار و ۲۳ واحد تولیدی و نیز یک‌هزار و ۸۳ فرآورده مشمول استاندارد اجباری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در طول ۱۲ ماه گذشته، در حوزه پروانه استاندارد اجباری، ۱۶۸ پروانه صادر، ۱۵ پروانه تمدید، ۴۸ پروانه تعلیق و ۲۱ پروانه نیز ابطال شده است.

مدیرکل استاندارد آذربایجان‌غربی، با اشاره به صدور ۱۵ هزارو ۶۸۱ فقره گواهینامه وارداتی و یک‌هزار و ۱۱۳ فقره گواهینامه صادراتی در یک‌سال گذشته، عنوان کرد: در این مدت همچنین ۳۱۴ فقره گواهینامه کیفیت و ایمنی آسانسور نیز صادر شده است.

وی، در خصوص بازرسی‌های انجام‌شده از واحدهای تولیدی در سطح استان، بیان داشت: ۶ هزار و ۲۷۷ مورد بازرسی از واحدهای مختلف تولیدی آذربایجان‌غربی انجام شده که در کنار این امر ۳ هزار و ۶۸۷ فرآورده نیز در آزمایشگاه‌های اداره‌کل استاندارد و نیز آزماشگاه‌های همکار مورد آزمون قرار گرفته‌اند.

جلایر، در خصوص اهمیت استاندارد در جامعه، ابراز داشت: گسترش و ترویج تولید باکیفیت از بندهای ابلاغی اقتصاد مقاومتی است و استانداردسازی تولیدات داخلی وظیفه ماست که مبنای تعالی و توسعه جامعه به‌شمار می‌رود.

وی، گفت: برای نهادینه شدن استانداردها در جامعه نیاز به فرهنگسازی داریم که انتظارمان را از رسانه‌ها دوچندان می کند.

مدیرکل استاندار آذربایجان‌غربی، در پایان تصریح کرد: هدف ما ارتقای مطالبات جامعه است و باید استانداردها طوری تدوین شوند که جوابگوی مطالبات منطقی جامعه باشد به همین دلیل از تولیدات داخلی با کیفیت حمایت می کنیم و این موضوع از تاکیدات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح اجباری پزشکان برداشته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج فاضل، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ در افتتاحیه ۴۵ امین کنگره جامعه جراحان ایران، گفت: طرح اجباری پزشکان به دلیل شرایط جنگ اجرایی شد و دلیلی برای ادامه دادن آن وجود ندارد.

وی افزود: فلسفه جامعه جراحان همفکری انجمن‌های مختلف و افزایش سطح علمی جراحان کشور است.

سیاوش صحت نایب رئیس کنگره جامعه جراحان ایران، نیز گفت: سهم سلامت از تولید ناخالص ملی بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده است. عده‌ای در پی شکستن جایگاه رفیع جامعه پزشکی کشور هستند.

علی جعفریان دبیر علمی کنگره نیز افزود: حضور کمرنگ همکاران جوان در کنگره نسبت به دوره‌های قبل زنگ خطر هشداری برای مسئولان است.

تازه‌های جراحی در رشته‌های مختلف، جراحی عروق، پیوند اعضا، درمان‌های نوین جراحی در ایران و جهان امسال در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران ۱۷ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ مصادف با چهلمین سالگرد تأسیس جامعه جراحان ایران؛ با حضور جراحان تخصص‌ها و شاخه‌های مختلف مطرح خواهد شد.

کد خبر 6097993 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • جمع آوری روغن زیتون از بازار چهارمحال و بختیاری
  • جمع آوری روغن زیتون با نام تجاری «سابرسو»
  • استاندارد کیفی و سرعت سوددهی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی + اینفوگرافیک
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • افزایش ظرفیت تولید فولاد منجر به کاهش نرخ بیکاری خواهد شد
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • شیب سقوط آزاد کاهش موالید کم شده | 76 هزار ماما داریم و فقط 7 هزار پروانه فعال مامایی