Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@19:16:07 GMT

100 هزار زوج از بانک تجارت تسهیلات گرفتند

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۰۷۲۰۴

100 هزار زوج از بانک تجارت تسهیلات گرفتند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ؛با اعلام این خبر افزود : از ابتدای سال جاری تا نیمه اول مهر ماه بیش از 100هزار زوج جوان با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور تسهیلات قرض الحسنه ازدواج دریافت کرده اند که مجموع تسهیلات پرداختی رقمی افزون بر 10 هزار میلیاردریال می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در ادامه این خبر آمده است : بانک تجارت در طرح پشتیبان پیوندها که بمنظور کاهش صف انتظار دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج از سوی بانک مرکزی به اجرا گذاشته شد نیز مسولیت پرداخت 70 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه به زوج های جوان را بر عهده گرفت که طی یک بازه زمانی دو ماهه 52856 زوج با ارائه مدارک لازم به شعب این بانک در سراسر کشور از تسهیلات قرض الحسنه 100میلیون ریالی بهره مند شدند.

اعطای تسهیلات قرض الحسنه از جمله رویکردهای اصلی بانک تجارت به شمار رفته و تمامی شعب این بانک همچنان آمادگی دارنددر صورت تکمیل مدارک زوجین در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به اعطای تسهیلات فوق اقدام نمایند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند

نحوه انتخاب رئیس هیئت‌مدیره پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با واگذاری باشگاه پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از شش بانک، به‌زودی (احتمالاً در پایان لیگ برتر) تغییراتی در هیئت‌مدیره این باشگاه صورت خواهد گرفت.

با هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است رئیس جدید هیئت‌مدیره پرسپولیس را بانک‌های تجارت و ملت انتخاب و معرفی کنند و حتی صورت‌جلسه‌ای هم در این خصوص به امضای دو طرف رسیده است.

بانک‌های ملت و تجارت هر کدام ۲۰ درصد از سهام پرسپولیس را در اختیار گرفته‌اند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفته شده است.

کد خبر 751017

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • ۲ بانک رئیس هیئت مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • جزئیات جدید از تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • بانک ها هیچ دلیل و علاقه ای برای پرداخت وام به مردم ندارند!