Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در حکم بیژن زنگنه وزیر نفت خطاب به علیرضا صادق آبادی آمده است: «با عنایت به تجربه، تدبیر و تخصص جنابعالی، به استناد مواد (۱۶) و (۱۸) اساسنامه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق العاده مورخ ۱۶/۷/۱۳۹۶ آن شرکت، به موجب این حکم برای مدت ۳ سال به عنوان عضو اصلی هیئت مدیره شرکت یادشده منصوب می‌شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و تعامل با سایر اعضای هیئت مدیره و کارکنان صدیق و وظیفه‌شناس آن شرکت در انجام وظایف خود موفق و موید باشید.»

گفتنی است؛ صادق آبادی دانشجوی دکترای مدیریت عالی کسب و کار، فوق لیسانس و لیسانس مهندسی مکانیک است.

وی از سال ۹۳ تاکنون مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره شرکت زیرساخت فراگیر پالایشی سیراف بوده است.

همچنین از دیگر سمت‌های وی در گذشته می‌توان به نایب رییس هیأت مدیره پتروشیمی مرجان، عضو اصلی هیأت مدیره سازمان منطقه ویژه اقتصاد انرژی پارس، مدیریت پروژه‌های پایین دستی شرکت انرژی دانا، عضویت در هیأت مدیره موسسه مطالعات بین المللی نفت و مدیرعاملی شرکت توان نیروی آراد اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد عزادار صادق آل محمد (ع)

مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.

همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • ۲ بانک رئیس هیات مدیره پرسپولیس را مشخص می‌کنند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • صالح آبادی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به سوگ نشستند + فیلم و تصاویر
  • اولین موتور سیکلت CNG جهان رونمایی می‌شود
  • چگونه می‌توان راه و روش امام صادق (ع) را الگو قرار داد؟