Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،گروه‌بندی 55 تیم حاضر در تورنمنت جدید یوفا، «لیگ ملت‌های اروپا» که از سال آینده برگزار می‌شود، مشخص شد. لیگ ملت‌های اروپا، تورنمنتی است که یوفا آن را جایگزین بازی‌های ملی در کشورهای اروپایی کرده است.

این مسابقات با حضور 55 عضو یوفا برگزار می‌شود که در آن تیم‌های این قاره بر اساس رتبه بندی در اتحادیه فوتبال اروپا در گروه‌‌های چهارگانه (به صورت نامساوی) تقسیم می‌شوند و برنده چهار گروه به مرحله نیمه نهایی و پس از آن فینال یا بازی رده‌بندی راه پیدا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 4 تیم قعرنشین جدول هر گروه در پایان هر دوره در دوره بعد در گروه چهارم قرار خواهند گرفت و به چهار تیم رده بالای لیگ سوم که از طریق بازی‌های مرحله مقدماتی یورو 2020 جواز حضور در مرحله نهایی را کسب نکرده باشند، این فرصت را می‌دهد تا از طریق برگزاری بازی‌‌های پلی‌‌آف به مرحله نهایی برسند. از میان این 4 تیم، یک تیم خواهد توانست این سهمیه را کسب کند.

اولین دوره لیگ ملت‌های اروپا که طبق اعلام یوفا طی 6 دور، در فاصله میان ماه‌های سپتامبر تا نوامبر برگزار می‌شود ماه سپتامبر سال 2018 برگزار می‌شود.

گروه‌های چهارگانه لیگ ملت‌های اروپا به شرح زیر است:

لیگ یک (12 تیم): آلمان، پرتغال، بلژیک، اسپانیا، فرانسه، انگلیس، سوئیس، ایتالیا، لهستان، ایسلند، کرواسی و هلند

لیگ دو (12 تیم): اتریش، ولز، روسیه، اسلواکی، سوئد، اوکراین، ایرلند جنوبی، بوسنی و هرزگوین، ایرلندشمالی، دانمارک، جمهوری چک و ترکیه

لیگ سه (15 تیم): مجارستان، رومانی، اسکاتلند، اسلوونی، یونان، صربستان، آلبانی، نروژ، مونته‌نگرو، رژیم اشغالگرقدس، بلغارستان، فنلاند، قبرس، استونی و لیتوانی

لیگ چهار (16 تیم): آذربایجان، مقدونیه، بلاروس، گرجستان، ارمنستان، لتونی، جزایر فارو، لوکزامبورگ، قراقستان، مولداوی، لیختن‌اشتاین، مالت، آندورا، کوزوو، سن‌مارینو و جبل‌الطارق

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی

نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی فوتبال ۷ نفره کشورمان در حالی از فردا در تهران آغاز می‌شود که مهدی شکوهی و مهدی جمالی در گروه نخست دعوت شدگان، مورد ارزیابی کادرفنی تیم ملی قرار می‌گیرند.

مجتبی حسینی و حامد بابائیان در قالب گروه دوم در این اردو حضور دارند و سجاد نوری خواه هم در گروه سوم خود را به مربیان تیم‌ملی معرفی می‌کند.

این مرحله از اردوی تیم‌ملی فوتبال تا ۲۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی ۲۰۲۴ آماده می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاشان میزبان مسابقات بسکتبال کشوری شد
  • 10 سرمربی با بیشترین حضور در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کارل هاینتس رومنیگه: فلورنتینو پرز نه با یوفا، بلکه با لیگ برتر انگلیس مشکل دارد
  • هشدار به اتحادیه اروپا درباره مصادره دارایی‌های روسیه
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • آمریکا هشدار سفر به آلمان را تشدید کرد