Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای توانمند تنها مرکز آموزش کودکان استثنایی سربیشه برای نصب نیروهای فامیلی صورت گرفت تا با این انتصابات بتوانند از حقوق و مزایای بازنشستگی بهره مند شوند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مرکز آموزش استثنایی به چند جهت مورد سوء استفاده سیاسی تغییرات نیروها هستند؛ اول اینکه اکثریت این مدارس در مراکز شهرستان هستند و به لحاظ مکانی در موقعیت بهتر نسبت به سایر مدارس و دوم اینکه به لحاظ حقوق و مزایا نسبت به جهت سختی کارمدرسین و مدیران نسبت به سایر مدارس از مزایای بهتری بهره مند هستند کار در این مدارس کاملا تخصصی است وتربیت معلم مخصوص به خود و همچنین دوره های آموزشی ونیروی مخصوص دارد البته به دلیل کمبود نیروی متخصص که اکثرا ناشی از سو مدیریت است مورد ظلم واقع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سه سال گذشته اکثریت نیروهای متخصص مدرسه استثنایی سربیشه با وجود نیاز مرکز و کمبود شدید نیروی متخصص با لابی مدیران سیاسی به مرکز استان منتقل شده اند و زمینه برای سواستفاده از این مرکز بشدت فراهم شده است.

اولین انتقال سیاسی خواهرزاده آقای دیمه ور بود که نیروی مرکز آموزش استثنایی سربیشه بود و با وجود تخصص آموزش وپرورش کودکان استثنایی کم توان ذهنی و نیازمرکزسربیشه در مرکز استان در اداره آموزش وپرورش استثنایی استان در پست ذی حساب اداره استثنایی بکارگیری شد و سال بعد نیز همسر خود را که آن هم نیروی مدارس عادی آموزش و پرورش سربیشه بود از طریق اداره استثنایی به مرکز استان منتقل و درکنار خود در اداره استثنایی مرکز استان بکارگیری کرد.

دومین انتقال سیاسی هم حق رییس اداره استثنایی بود و آقای حسینی که بعدا به معاونت آموزش ابتدایی اداره کل ارتقاء یافت یکی از اقوام ایشان که نیروی متخصص کودکان استثنایی گرایش کم توان ذهنی سربیشه بود و با وجود نیاز شدید نیرو به یکی از مدارس مرکز استان منتقل شد.

با خالی شدن مرکز از نیروهای متخصص حالا نوبت جایگزین بود که باید به صورت گزینشی انتخاب می شدند حالا دیگر کیفیت آموزش مهم نبود مهم موقعیت خوب و مزایای بود که این مرکز برای نیروهای ورودی داشت خالی شدن مرکز از نیروی متخصص و کمبود نیروی جایگزین دست مدیران سربیشه را برای سیاسی کاری باز کرد.

این کمبود نیرو با نیروهای سفارش شده مدارس عادی تکمیل شد و سیاسی ترین و قبیح ترین مورد بکارگیری خواهر فرماندار شهرستان سربیشه بود که با مدرک کارشناسی زمین شناسی و با سابقه کار در کارخانه کاشی فرزاد بیرجند بدون اینکه آزمون استخدامی گذرانده باشد و یا استخدام آموزش و پرورش باشد در یکی از تخصصی ترین پایه های آموزش استثنایی یعنی پایه اول تحصیلی استثنایی که خود شامل سه پایه اول 1،2،3هست و گاها نیروی های دوره دیده متخصص از پس آن بر نمی آیند بکارگیری می شود.


همان سال پست معاونت آموزشی مرکز با ابلاغ برای کارشناس آموزش ابتدایی مدیریت آموزش وپرورش اعتراض کارکنان اداره آموزش وپرورش را به همراه دارد چراکه ایشان با ابلاغ معاونت استثنایی بدون حضور در مدرسه صرفا از عواید و مزایای این ابلاغ و حکم استفاده می کردند و کار اصلی ایشان کارشناسی در اداره بود که پس از اعتراض همکاران این ابلاغ لغو می شود.

آخرین وسیاسی ترین سوء استفاده از این مرکز استثنایی امسال شکل می گیرد که همین کارشناس ابتدایی بدون اینکه کوچکترین اطلاع وتوانمندی در زمین آموزش کودکان استثنایی داشته باشد به عنوان مدیر مرکز استثنایی بکارگیری می شود و علت این انتصاب هم این است که ایشان در سال های آخر کارو نزدیکی بازنشستگی هستند و به پاس خدمات شایسته به دولت کریمه خدمتگزارآقای دکتر روحانی وکار خوب برای ستاد تبلیغاتی باید با حقوق و مزایای خوب بازنشسته شوند.

البته نکته تاسف بارتر این موضوع عدم آگاهی مدیر آموزش و پرورش از تغییر این مدیر زیرمجموعه خودش بود که در زمانی که ایشان مشغول دفاع از پایان نامه دکتری خود بوده اند و سکان داری مدیریت در دست مشاور سیاسی فرماندار بوده است این اتفاق بدون هماهنگی با مدیریت آموزش وپرورش انجام می گیرد که خود این موضوع جای بسی تامل دارد.

قضاوت با شما واگر اینها سیاسی کاری نیست پس چیست البته ممکن است خانواده آن کودک مظلوم کم توان ذهنی صرفا به حضور فرزندانشان در یک مرکز به اصطلاح تخصصی راضی باشند ولی خیلی های باید پاسخگوی این سوء استفاده ها از این کودکان باشند و امیدوارم مسولین ناظر در این موضوع ورود پیدا کنند و تا جایی که می توانند حقوق این کودکان را از سیاسی کاران باز پس گیرند.

این گزارش صرفا از سوء استفاده ها در یک مرکز آموزش استثنایی سربیشه بود که جمعیت تقریبی 30 دانش آموز را پوشش می دهد اتفاق افتاده است و امسال بیش از 8 مدیر از توانمند ترین مدیران مدارس مرکز بخش شهرستان قربانی کینه و بغض سیاسی شده اند که گزارش آن متعاقبا در این پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد

چشمه دیمه در ۱۰ کیلومتری چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ چهارمحال‌وبختیاری قرار دارد و یکی از سرشاخه‌های اصلی رودخانه زاینده رود بشمار می‌آید.

کد خبر 748521

دیگر خبرها

  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • انتصاب رئیس جدید اداره آب و فاضلاب شهر سیلوانا
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • ۱۱۲ آموزگار مدارس شاهداستان در کارگاه توانمند سازی شرکت کردند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد
  • لزوم یادآوری اهمیت صنعت بازیافت از طریق آموزش/ سوخت‌ مازوت برای کره زمین سمّ است
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران