Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:40:51 GMT

جدال شهرداری کازرون با پتروشیمی مارون

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۱۱۱۴۴

جدال شهرداری کازرون با پتروشیمی مارون

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سی‌مین دوره لیگ برتر هندبال کشور ۲۰ مهرماه با برگزاری ۴ دیدار در شهر‌های تهران، اصفهان، یزد و کازرون وارد هفته چهارم می‌شود.

تیم کازرون که حالا پس از موافقت شورای شهر این شهر در حمایت از آن، به نام شهرداری کازرون گام به این مسابقات می‌گذارد، فردا و در یک بازی خانگی میزبان پتروشیمی مارون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار ۲ تیم هندبال شهرداری کازرون و پتروشیمی مارون ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه بعد ازظهر پنجشنبه در ورزشگاه تختی شهرستان کازرون برگزار می‌شود.

کازرونی‌ها در ۳ بازی گذشته خود ۲ برد و یک تساوی دارند که در مجموع با ۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سنگ‌آهن بافق، جایگاه دوم جدول را به خود اختصاص داده است.
انتهای پیام/ر

دیدار شهرداری کازرون برابر پتروشیمی مارون

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، رضا اسدی هافبک اسبق پرسپولیس که اکنون طی دو فصل اخیر به عنوان مهاجم در ترکیب تیم‌های تراکتور و سپاهان خوش درخشیده است، با توجه به گلزنی در دیدار رفت مقابل پرسپولیس اکنون نیز با انگیزه زیادی خود را آماده جدال در استادیوم آزادی می‌کند.

مهاجم سپاهانی‌ها که به واسطه مصدومیت و دوری از ترکیب و درخشش و گلزنی این روزهای شهریار مغانلو بار دیگر از کورس آقای گلی دور مانده است، امیدوار است شرایط بازی مقابل پرسپولیس برای او فراهم شود.

اسدی قرار است در تمرین امروز سپاهان آخرین تست‌های پزشکی را زیر نظر کادر این تیم دنبال کند و با اعلام وضعیتش به ژوزه مورایس، در موردش برای حضور فیکس یا نیمکت نشین در جدال با پرسپولیس تصمیم گیری شود.

در شرایط کنونی گمانه زنی در خصوص نیمکت نشینی و حضور او در جریان بازی به واسطه مصدومیت تازه بهبود یافته‌اش، زیاد است و اکنون باید دید پاسخ تست‌ها شرایط او را برای این بازی تغییر خواهد داد یا خیر.

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • نمایشگاه گروهی عکاسان کازرون با نام «سِی کو» در حال برگزاری است
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست