Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفت: قداست زدایی از ولایت و رهبری که مقدمه ای برای اقتدار زدایی است را دشمن با ابزار داخلی در دستور کار قرار داده و نقشه کشیده که قدرت فرماندهی را از رهبری بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبد الله حاجی صادقی، شامگاه چهارشنبه در جمع استادان و نخبگان بسیجی حوزه علمیه اصفهان، اظهار کرد: برخی اقدام ها و طراحی های دشمنان اسلام خاصه یهودیان، پس از رحلت پیامبر اکرم(ص) تا زمان اباعبد الله الحسین(ع) سبب شد که مردم جامعه در عین حالی که به نماز و روزه اسلام اعتقاد داشتند، به جنگ با امام زمان خویش بیایند و با قصد قربت دست به خون خاندان اهل بیت آغشته کنند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان کرد: به تعبیر امام راحل(ره) کل یوم عاشورا و کل الارض کربلا یعنی هر روز روز درگیری با ظالم و ظلم است و نخستین عاملی که سبب شد مسلمین از تحرک و پویایی بازایستند، تغییر اندیشه‌ها، نفوذ فکری و تغییر ذائقه فرهنگی مردم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تحریف ارزش ها درجامعه حربه دشمن است

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: دشمن قصد دارد ما را به سمت یک دین‌داری بی‌خاصیت و بی‌تحرک سوق دهد، برخی در فتنه 88 هم گفتند ما کاری به طرفین دعوا نداریم به دین خود می‌چسبیم؛ در زمان عاشورا هم نیز برخی چنین گفتند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران، با تأکید براینکه متأسفانه برخی در حال تغییر دادن تعریف مؤمن، انقلابی و دین‌دار بودن هستند، گفت: این افراد از به‌روز بودن انقلاب سخن می گویند چه اینکه امروز یک جریانی در حال فعالیت است که یک جریان ها، واژگان و افرادی چون امام راحل را تحریف کنند.

وی بیان کرد: قداست زدایی از ولایت و رهبری که مقدمه ای برای اقتدار زدایی است را دشمن با ابزار داخلی در دستور کار قرار داده و دشمن نقشه کشیده است که قدرت فرماندهی را از رهبری بگیرد، دراین وادی هم برخی از خودی ها پیاده نظام دشمن شده اند.

* عزت دادن به شهید حُججی نمونه ای کوچک از کارگردانی خداوند دراین عالم هستی بود

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران یادآورشد: گر چه دشمن تلاش می‌کند ولی خداوند کارگردانی اسلام را در جهان برعهده دارد،

به گفته وی، عزت دادن به شهید حججی نمونه ای کوچک از کارگردانی خداوند در این عالم هستی بود و دیدیدم عزت دادن به این جوان گمنام برای همه ما پیام ها و حجت هایی داشت.

وی اظهارکرد: به طور کلی ایجاد انحراف فکری یعنی تحریف حقیقت دین و انحراف عملی یعنی دنیاگرایی مسلمانان، اقدامات طراحی شده دشمنان اسلام است، باید صریح گفت امتی که ولایت بالای سرش نباشد، دچار این دو نوع انحراف می شود.

حجت الاسلام حاج صادقی ابراز کرد: امروز بسیج اساتید حوزه علمیه باید سه توصیه مهم به جوانان و طلاب داشته باشد، نخست تقویت بنیه دینی به معنای دین حقیقی یعنی بصیرت نسبت به حقیقت دین، دوم تبیین اینکه الزامات ولایت محوری حتی در زمان غیبت چیست و سوم معنویت انقلابی است.

وی بابیان اینکه طراحی هاو نقشه ها از سوی دشمن صورت می‌گیرد که جهت گیری مردم از ارزش های الهی به سمت ارزش های مادی و معنوی و وابستگی دنیوی تغییر کند، بیان کرد: دشمن دنبال احیای یک تفکر طالب دنیایی و ترجیح دادن دنیا به آخرت هست و بدانید کسی که چنین تفکری داشته باشد در جبهه امام حسین (ع) نمی‌تواند باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی محمدی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گناوه ضمن تقدیر از اجرای طرح «نور» از حمایت جامعه دینی و بانوان این سرزمین که در روزگارانی شاهد کشف حجاب رضاخانی بودند خبر داد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه در این دیدار که به پاس اجرای طرح ملی نور صورت گرفت، افزود: دشمن برای فتح خاکریزهای معنوی به این دسیسه شیطانی متوسل شده که جامعه دینی ما را به چالش بکشاند ولی با هوشیاری مردم و بخصوص بانوان این سرزمین، فرصت از دشمن گرفته شده وبا رعایت عفت، حجاب و پاکدامنی تیر خلاص را به قلب شیطان افکنده اند.

وی گفت: فلسفه حجاب در اسلام علاوه بر امنیت جامعه به امنیت خانواده نیز کمک می کند و از دستورات دین مبین اسلام رعایت این واجب شرعی است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه طرح عفاف و حجاب «نور»، خنثی کننده توطئه های دشمن برای رسیدن به اهداف خود است، افزود: طرح نور، طرحی برای تکریم زنان جامعه است.

دراین دیدار از فرمانده نیروی انتظامی و جانشین انتظامی شهرستان تقدیر شد.

کد خبر 6093678

دیگر خبرها

  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • با قرارگاه نور جواب دشمن را می‌دهیم / ادعای حقوق بشر غربی‌ها دیدنی است
  • فرمان امام علی (ع) به مالک اشتر با ترجمه سید مهدی شجاعی به چاپ ششم رسید
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • «نور» طرحی برای تکریم زنان جامعه است
  • کم‌کاری تیروئید را با این ۳ ورزش جبران کنید
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس