Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب بهرامی، صبح پنج شنبه در مراسم تجدید میثاق جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی هم زمان با هفته نیروی انتظامی با امام راحل گفت: مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی با امام خمینی(س) پیمان و بیعت دوباره ای بستند.

وی با تشریح ویژگی های تجدید بیعت با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پیمان بستن با امام(س) باید در رفتارهای عملی و عملکرد ما نمود پیدا کند، ارزش ها و فضایل اخلاقی بخش مهمی از اقتدار نیروی انتظامی است، راه شهادت، ایثار و اخلاص با پیروی از امام حسین(ع) همواره در میان نیروهای انتظامی زنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان این که الگوگیری از فرهنگ کربلا و پیروی از امام راحل سبب پیروزی ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس شده است، گفت: همین فرهنگ شهادت است، که سبب امنیت امروز کشورمان شده است و اگر این فرهنگ را زنده نگاه داریم، تا ابد اسلام عزیز حفظ خواهد شد و دلیل تاکیدات مقام معظم رهبری بر حفظ فرهنگ شهادت نیز همین است.

بهرامی با تاکید بر زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا در کشور گفت: اگر در این مورد کوتاهی کنیم، نیروهای نفوذی وارد میدان می شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله مرغ زنده در تالش

سرهنگ محمد رستمی، فرمانده انتظامی تالش گفت: مأموران انتظامی به منظور مقابله با قاچاق، حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان در حال تردد در محور آستارا مشکوک شدند و برای بررسی آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودروی باری ۲۰۸ قطعه مرغ زنده به وزن تقریبی ۷۰۰ کیلوگرم بدون مجوز حمل و بهداشت کشف شد.

فرمانده انتظامی تالش از تحویل طیور کشف شده برای سیر مراحل قانونی به اداره دامپزشکی و معرفی متهم ۴۸ ساله این پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا خبر داد. 

سرهنگ رستمی تصریح کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۱۳۰ میلیون ریال برآورد کردند.

او همچنین از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است