Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- جانشین ستاد اربعین کرمانشاه به شدت از کمکاری معاون عمرانی وزترت کشور و استانهای معین استان کرمانشاه برای مراسم اربعین حسینی به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر همتی امروز پنج شنبه در جلسه ستاد اربعین که با حضور معاون عمرانی وزیر کشور، استاندار کرمانشاه و مسئولین مرتبط در مرز خسروی برگزار شد، به شدت از معاون عمرانی وزارت کشور و استانهای معین به دلیل عدم توجه به وظایف خود درباره اربعین انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بعد از اینکه همه از هم تشکر کردیم عرض می کنم که بنده نه تنها تشکر نمی کنم بلکه از بی توجهی معاون عمرانی استانهای وزارت کشور و استانهای معین به دلیل انجام نشدن مصوبات مربوط به خود در قبال اربعین گلایه دارم.

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: یک ماه پیش جلسه ستاد اربعین تشکیل شد و طبق مصوبه آن جلسه قرار بود سه روز بعد ست ماشین آلات عمرانی استانهای معین برسد. امروز بعد از یک ماه فقط دو استان اقدام کرده اند.

وی افزود: الان هم تا شما از این جلسه برگردید و تصمیم بگیرید و جمع و جور کنید اربعین تمام شده است.

جعفری اظهار داشت: سال گذشته ما ۴۰۰ هزار نفر از زوار مرز مهرن را تغذیه و اسکان دادیم. اگر امثال نتوانیم از میزبانی زائرین برآییم مسئول خواهیم بود. امروز استانهای معین نه تغدیه ها، نه چشمه های دستشویی و... را که تعهد کرده بودند را تامین نکردند.

وی افزود: امروز وقت کاغذ بازی نیست. استانهای معین اگر نمی توانند اعلام کنند که ما به مرکز ابلاغ کنیم. اینکه معاونت عمرانی از دو استان معین تشکر کردند عرص می کنم اینها هم فقط دو دستگاه لودر فرستادند. فردا نمی توانیم پاسخگو باشیم.

جانشین ستاد اربعین با ذکر نمونه ای اظهار داشت: اگر ۷۰ هزار دستگاه اتوبوسی که به ما قول داده شده نیاید چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تمشیت کار به این مهمی شوخی بردار نیست و با پشت گوش انداختن درست نخواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۵۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم

هیات وزیران مصوبه مجاز بودن وزارت صمت نسبت به ثبت سفارش ۲۰۰۰ اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از ۵ سال و با تخفیف ۵۰ درصدی در سود بازرگانی را ابلاغ کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در بخشنامه‌ای موضوع مجاز بودن وزارت صنعت، معدن و تجارت نسبت به ثبت سفارش 2000 دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال و با تخفیف 50 درصدی در سود بازرگانی، به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به مسافران اربعین حسینی را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه خطاب به وزارت راه و شهرسازی، وزارت صمت، وزارت کشور، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی آمده است: هیأت وزیران در جلسه 1403/2/9 به پیشنهاد مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی صنعت معدن و تجارت و کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی و در اجرای بند (ث) تبصره (10) قانون بودجه سال 1403 کل کشور تصویب کرد:

1- به منظور توسعه حمل و نقل عمومی مسافر، تنظیم بازار و ارائه خدمات بهینه به زائرین و مسافرین اربعین حسینی ثبت سفارش واردات (2000) دستگاه اتوبوس برون شهری با عمر کمتر از (5) سال با تأیید وزارت راه و شهرسازی و تأیید تأمین قطعات و وجود شبکه خدمات پس از فروش توسط وزارت صنعت معدن و تجارت و تطابق با استاندارد کارخانه سازنده در زمان ساخت خودرو مجاز است.

2- سود بازرگانی هرگونه واردات اتوبوس که با تأیید وزارت کشور جهت جا به جایی مسافرین اربعین حسینی استفاده می‌شود مشمول پنجاه درصد (50) تخفیف است. دستورالعمل نحوه اجرای این بند توسط وزارت کشور و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و ابلاغ می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • هرگونه صدور ویزا برای اربعین باید در خارج از استان خوزستان باشد
  • بررسی وضعیت مناسبات اقتصادی ایران و همسایگان شمالی در وزارت امور خارجه
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • کنترل جمعیت حیوانات بلا صاحب در ارومیه
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود