Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اهواز در مجلس خواستار تعیین تکلیف وضعیت فرمانداری اهواز و سایر ادارات خوزستان که توسط سرپرست اداره می‌شوند، شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رهیاب، اسفندماه سال گذشته بود که نبی الله خون میرزایی به عنوان سرپرست فرمانداری اهواز منصوب شد. او هم‌زمان به عنوان مدیرکل شیلات خوزستان فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور هم‌زمان او در رأس مدیریت فرمانداری شهرستان اهواز به عنوان مهم‌ترین شهرستان خوزستان و حضور در رأس مدیریت شیلات استان خوزستان به عنوان دومین تولیدکننده آبزیان در کشور سبب شده که حضور خون‌میرزایی در این دو پست متفاوت سوالاتی را در ذهن متبادر کند.

همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در مجلس با انتقاد از طولانی شدن این روند، به خبرنگار رهیاب گفت: اداره شدن هر سازمان و یا اداره‌ای توسط سرپرست سبب ایجاد وقفه در کارها می‌شود.

یوسفی در ادامه گفتگوی کوتاه خود خواستار تعیین تکلیف وضعیت فرمانداری اهواز و سایر ادارات خوزستان که توسط سرپرست اداره می‌شوند، شد.

سید شکرخدا موسوی، نماینده سابق مردم اهواز در مجلس نیز گفته بود: باید مشخص شود که تعلل در صدور حکم فرماندار اهواز به دلیل مخالفت وزارت کشور است یا استانداری خوزستان پیگیری لازم را نکرده است. به نظر بنده عدم درک صحیح معاونین سیاسی و امنیتی استاندار خوزستان از شرایط شهرستان اهواز سبب شده که اهواز 7 ماه بدون فرماندار اداره شود.

موسوی می‌گوید: تأخیر در صدور حکم فرماندار به دلیل نداشتن حساسیت در معاونت‌های سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان است.

نماینده سابق اهواز در مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن این پرسش که چرا وضعیت شهرداری اهواز بیش از وضعیت فرمانداری برای برخی از مسئولان اهمیت دارد، تصریح می‌کند: در شهرداری پول زیادی وجود دارد و برخی حاضر هستند در این موضوع دست به خودکشی سیاسی بزنند اما در فرمانداری فقط باید کار کنند و برای همین با حساسیت موضوع را پیگیری نمی‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۱۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جلال علمدار در این نشست که با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، گفت: در حال حاضر در حدود ۳۱ درصد از مجموعه شهری یزد (شهر‌های یزد و حمیدیا) تحت پوشش شبکه فاضلاب شهری قرار دارد و شرکت آب و فاضلاب به صورت میانگین در هر روز ۲۹ هزار و ۷۰۰ مترمکعب در شبانه روز فاضلاب را جمع آوری و تصفیه می‌کند. 
 جوکار نماینده یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تأکید بر لزوم انتقال این پساب به شرکت‌های تخصیص یافته (معدنی، صنعتی، فضای سبز یا دولتی)، گفت: ۲۵۰ لیتر بر ثانیه از این پساب تخصیص یافته که بخشی از آن انتقال داده می‌شود و مقرر شد پیگیری‌های لازم از سوی شرکت آب منطقه‌ای یزد به منظور انتقال کامل پساب تخصیص یافته انجام و قسمتی از پساب نیز برای تعادل بخشی به سفره‌های آب زیرزمینی شهر یزد استفاده شود.

دیگر خبرها

  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • تعیین تکلیف پساب تصفیه خانه یزد
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • یک زندانی در استان تهران پس از ۱۵ سال حبس آزاد شد
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان