Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@13:47:06 GMT

برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۰۱۶۳

نیمه نخست دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان با برتری سه بر یک شاگردان برانکو به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال استقلال خوزستان از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در پایان نیمه نخست با برتری سه بر یک پرسپولیس به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پرسپولیس در نیمه نخست علی علیپور در دقایق ۱۵ و ۱۷ و شجاع خلیل‌زاده در دقیقه ۲۴ گلزنی کردند و تک گل استقلال خوزستان را نیز رضا کرملاچعب در دقیقه ۳۳ به ثمر رساند.

نیمه نخست

دقیقه۸: خطا روی سیامک نعمتی یک ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس ایجاد کرد و در ادامه گادوین منشا با استفاده از این ضربه قصد داشت دروازه را باز کند اما شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دققیه۱۵: حرکت خوب شاگردان برانکو باعث شد منشا با دروازه‌بان حریف تک به تک شود اما او نتوانست از این فرصت استفاده کند و در برگشت علی علیپور با یک ضربه پای راست دروازه را باز کرد.

دقیقه ۱۷: باز هم علیپور توانست دروازه حریف را باز کند. ارسال مسلمان داخل محوطه جریمه باعث شد علیپور با دروازه‌بان حریف تک به تک شود و با یک شوت زیبا دروازه را برای دومین بار باز کند.

دقیقه ۲۴: ارسال از توپ توسط محسن مسلمان به سمت راست به محوطه جریمه استقلال خوزستان و در ادامه پاس خوب به درون محوطه شش قدم باعث شد شجاع‌خلیل‌زاده در فرصت خوبی قرار بگیرد و با یک ضربه آرام دروازه را باز کند.

دقیقه ۳۳: پاس به عمق دفاع پرسپولیس باعث شد رضا کرملاچعب با رادوشویچ تک به تک شود و این بازیکن هم به راحتی دروازه پرسپولیس را باز کرد.

دقیقه ۳۹: ارسال توپ به درون محوطه جریمه استقلال خوزستان باعث شد توپ از دروازه‌بان حریف عبور کند و در ادامه کولی بالی با خطا روی سیامک نعمتی اجازه نداد این بازیکن دروازه را باز کند. در ادامه داور بازی با اعلام پنالتی کولی بالی را اخراج کرد. البته پنالتی پرسپولیس را هم گادوین منشا از دست داد.

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی (کاپیتان)، محمد انصاری، شجاع خلیل‌زاده، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، سیامک نعمتی، گادوین منشا و علی علیپور به میدان رفتند.

ترکیب استقلال خوزستان: نیز گودرز داوودی، ابوالفضل علایی، موسی کولی بالی، سید علیرضا زندوی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حسین بهرامی، سلمان بحرانی، فرید بهزادی کریمی، رضا کرملاچعب، جونیور بازی کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم از برتری تیمش مقابل پرسپولیس ابراز خوشحالی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمجتبی حسینی بعد از برتری تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد. دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا