Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:45:24 GMT

پيکان 1 - گسترش فولاد 0

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۰۲۵۸

پيکان 1 - گسترش فولاد 0

خبرگزاري آريا - تيم فوتبال پيکان با گل مدافع مياني خود مهران موسوي در استانه کسب پنجمين پيروزي پياپي قرار گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مجيد جلالي بعد از نتايج نه چندان مطلوب در هفته‌هاي ابتدايي فصل توانستند سه پيروزي ارزشمند کسب کنند و اکنون در جايگاه چهارم جدول شرايط مثبتي براي حضور در جمع مدعيان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها امروز گسترش فولاد فولاد تبريز را برابر خود مي‌بينند که بعد از اخراج لوکا بوناچيچ با فيروز کريمي روي نيمکت خود موفق به از پيش رو برداشتن نفت مسجد سليمان در جام حذفي شدند و به دنبال پيروزي در اين ديدار هستند.
داور: علي صفايي کمک داوران: رضا سخندان و رضا قيم
پيکان تهران:
پيام نيازمند، مهران موسوي، حجت حق وردي، مهدي شيري،ارمان قاسمي (72 ابوالفضل رزاق پور) ، اميرحسين کريمي، صادق باراني، بختيار رحماني ( 70 ابوالفضل ابراهيمي)، مهدي مومني ( 61 ‌کنت)، مرتضي آقاخان و افرنگ دافه
سرمربي: مجيد جلالي
گسترش فولاد تبريز:
فرناندو دخسوس، سيداحمد موسوي، احمد زنده روح، سيدمحسن حسيني، سامان نريمان جهان ( 87 چراغعلي)، يوسف سيدي، پيمان بابايي، مسيح زاهدي، اسماعيل فرهادي، عرفان افراز و اميد جهانبخش ( 90 مصطفي سالاري)
سرمربي: فيروز کريمي
شرح نيمه اول
پيکان که در چهار بازي گذشته خود پيروز ميدان بوده در ديدار برابر گسترش فولاد هم تيم برتر ميدان بود. انها در طول نيمه اول کنترل توپ و ميدان را در اختيار داشتند و‌در چند صحنه هم مي توانستند به گل دست يابند که عملکرد مدافعان گسترش فولاد و البته بي دقتي مهاجمين پيکان مانع از رقم خوردن گل در بازي شد تا نيمه اول که چندان هم پر تب و تاب نبود با تساوي بدون گل خاتمه يابد.
شرح گل
1-0(پيکان): در دقيقه 75 مهران موسوي از فاصله 25 متري به توپ ضربه زد که واکنش د خسوس توپ را به کرنر فرستاد. اما اين پايان کار نبود و روي کرنر ارسالي و در غفلت مدافعين گسترش فولاد مهران موسوي موفق شد از فاصله اي کم با خط دروازه، گل اول بازي را براي تيمش به ثمر برساند.
دقايق حساس:
دقيقه 17: شوت مهاجم پيکان به شکل نه چندان خطرناکي از کنار دروازه راهي اوت شد. بازي دو تيم بدون موقعيت هاي گلزني در حال پيگيري است.
دقيقه 34: تيم‌پيکان روي ارسال از جناحين در استانه رسيدن به گل قرار داشت ولي مدافعين گسترش فولاد توپ را از روي خط دروازه بازگشت دادند.
دقيقه 35: بلافاصله پيکاني ها صاحب موقعيت ديگري شدند که اينبار صادق باراني توپ برگشتي روي کرنر‌را نتوانست به نحو احسن استفاده کند تا بازي با نتيجه بدون گل ادامه داشته باشد.
دقيقه 68: شوت يوسف سيدي از فاصله 25 متري با واکنش پيام نيازمند که در نيمه اول هم نمايش خوبي داشت. به کرنر فرستاده شد. در برگشت مهاجم‌ تيم گسترش مي توانست گل اول بازي را به ثمر‌ برساند ولي نيازمند باز هن با واکنشي به موقع توپ را در اختيار گرفت.
دقيقه 80: گسترش فولاد بعد از دريافت گل چند موقعيت گلزني داشت که نيازمند گلر جوان پيکاني ها توپ را در اختيار گرفت.
دقيقه 88: ارسال بازيکن گسترش فولاد به محوطه جريمه مي توانست خطرناک باشد، اما نيازمند در روز خوبش توپ را در اختيار گرفت.
دقيقه 93: شوت مهاجم گسترش فولاد به شکن نيازمند برخورد کرد و‌بازي چند دقيقه به همين دليل قطع شد.
حواشي:
* عليرغم گذشت 12 دقيقه از اين مسابقه شاهد بازي ارام و متعادلي از سوي هر دو تيم هستيم.
* اخرين حضور فيروز‌ کريمي در کسوت مربيگري مربوط به ديدار صنعت نفت برابر گسترش فولاد بوده که حالا هدايتش را بر عهده دارد.
* پيروزي پيکان مي تواند پنجمين پيروزي پياپي اين تيم را رقم‌بزند.
* نزديک‌به 200 نفر اين مسابقه را از نزديک در ورزشگاه شهداي شهر قدس تماشا مي کنند.
* فيروز‌‌ کريمي‌که اولين حضور خود روي نيمکت در بازگشت به ليگ برتر را پشت سر مي گذارد، در ابتداي بازي با مجيد جلالي شوخي مي‌کرد و چهره شادابي داشت.
*نکته جالب اين ديدار اين است که مجيد جلالي ترجيح داده تا از بازيکنان جوان به جاي بازيکنان باتجربه اي نظير صادقي و احمدي استفاده کند.
* آندرانيک تيموريان در ليست 18 نفره گسترش هم حضور ندارد.
* بازي در نيمه دوم سرد و‌بدون موقعيت هاي گلزني پيگيري مي شود.
* فيروز کريمي به شدت نسبت به تصميمات داوري در دقايق پاياني معترض است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز میزبان فولاد خوزستان است که روحیه بالایی برای این دیدار خانگی دارد و برتری در دیدار اخیرشان برابر پرسپولیس موجب شده تا انگیزه خوبی برای این بازی پیدا کنند.

بازیکنان آلومینیوم اراک که روز گذشته برای گرامیداشت روز کارگر در محل کارخانه شرکت ایرالکو حضور یافتند، امروز هم با انتشار پوستری که مرتبط به این روز است، به استقبال دیدار مقابل فولاد خوزستان رفتند.

باشگاه آلومینیوم برای دیدار مقابل فولاد خوزستان، تصویری از سید مهران موسوی به نمایندگی از بازیکنان این تیم در کنار یکی از کارگران شرکت ایرالکو منتشر کرده و تصویری مرتبط با روز کارگر را برای بازی با فولاد خوزستان انتشار داده است.

شاگردان سید مجتبی حسینی امیدوار هستند با کسب پیروزی در بازی خانگی امروز مقابل فولاد خوزستان شرایط خود را در جدول لیگ برتر بهتر کنند و بالاتر بروند.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • شمس آذر ترمز پیکان را کشید
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • ببینید | خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • شمس آذر با شکست پیکان موقتا در رده هفتم ایستاد
  • شمس آذر ۲ - ۱ پیکان/ شاگردان دقیقی به رده هفتم صعود کردند
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول