Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-05-02@17:12:27 GMT

سپاه ستون خیمه و خط قرمز نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۰۸۲۴

سپاه ستون خیمه و خط قرمز نظام اسلامی است

نماینده مردم قصر شیرین و گیلان‌غرب گفت: هر تصمیم‌گیری غلطی که بخواهد کوچکترین خدشه‌ای به سپاه بزند، به طور قطع با واکنش جدی مسئولان مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه رسانه های بی‌باک، فرهاد تجری، نماینده مردم قصر شیرین و گیلان‌غرب در مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اقدامات خصمانه آمریکایی‌ها در قبال جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری پیش از برجام متذکر شدند آمریکایی‌ها براساس مواضع امپریالیستی و زورگویانه خود در خاورمیانه به دنبال تامین منابع خود بوده و همواره جمهوری اسلامی را به عنوان یک مانع بزرگ بر سر راه خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آمریکایی‌ها همواره به دنبال دسیسه و توطئه چینی علیه نظام جمهوری اسلامی هستند. این در حالی است که در طول تاریخ کشورمان با سیاست‌های زورگویانه آمریکایی‌ها مقابله کرده است.

تجری تصریح کرد: مسئولان با اتخاذ تدابیری مناسب برجام را به نحوی تنظیم کردند که بهانه را از دست آمریکایی‌ها در بحث انرژی هسته‌ای بگیرند، همین امر موجب شد تا این کشور شاه کلید هدف خصمانه خود یعنی همان بحث هسته‌ای را در عرصه بین المللی برای تخریب وجهه جمهوری اسلامی از دست بدهد.

نماینده مردم قصر شیرین با بیان اینکه دولت جدید آمریکا با رویکرد خصمانه خود قدری از ماهیت واقعی این کشور را علنی کرد، یادآور شد: علی رغم اینکه آمریکا با اتخاذ مواضع خصمانه در عرصه جهانی به دنبال منزوی کردن جمهوری اسلامی است اما وحدت و انسجام مسئولان و مردم عزیز کشورمان را در موضع انفعال قرار داده است، بنابراین عصبانیت امروز این کشور به دلیل سیاست‌های راهبردی و عادلانه جمهوری اسلامی برای کمک و حمایت از سوریه، عراق، فلسطین و دیگر کشورهای مقاومت در منطقه است.

تجری بی ادبی‌ها و گستاخی‌های ترامپ را ناشی از به وجود آمدن شرایط سخت و در تنگنا قرار گرفتن آمریکایی ها برشمرد و ادامه داد: این کشور همواره به دنبال دستاویزی است تا وجهه جمهوری اسلامی را در منطقه و جهان تخریب کند و حضور مستشاری جمهوری اسلامی به جریان مقاومت در برابر گروه تروریستی داعش که همان دست پرورانده آمریکایی‌ها در منطقه است موجب اظهارات گستاخانه مسئولان این کشور شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک دژ مستحکم از مرز‌ها و استقلال کشور صیانت می‌کند، یادآور شد: سپاه به عنوان یک سرمایه ملی، ستون و خیمه‌ای مورد حمایت قاطبه مسئولان و مردم عزیز با هر نوع سلیقه‌ای است و قطعا دسیسه اخیر آمریکایی‌ها در تحریم نام سپاه پاسداران راه به جایی نخواهد بود.

تجری در پایان خاطرنشان کرد: سپاه یکی از خط قرمزهای اصلی نظام و ستون و دیوار جمهوری اسلامی است و هر گونه تصمیم گیری غلطی که بخواهد کوچکترین خدشه‌ای به این نهاد انقلابی بزند خدشه به امنیت ملی، حیثیت و اعتبار کشور است و به طور قطع با واکنش جدی مسئولان نظام نسبت به آن مواجه خواهد شد.

رسانه‌ها


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه شامگاه چهارشنبه در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: همانطور که موضوع تولید را در اولویت داریم حقوق کارگر نیز برای ما با اهمیت و ارزشمند است.

وی افزود: کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند و نیمی از جمعیت استان گلستان شامل جامعه کارگری هستند و هر اقدام در این بخش به معنی تلاش برای بهبود شرایط نیمی از جمعیت استان است.

استاندار گلستان ضمن تقدیر و تشکر از کارگران بابت بصیرت و اقدام هوشمندانه آنها در مقاطع حساس، گفت: کارگران نقش بسیار مهمی در تحقق شعار سال دارند و توجه به این قشر توجه به تحقق شعار سال است.

وی افزود: کسی که ایمان و امید مردم را هدف قرار می‌دهد به مردم خیانت کرده است.

زنگانه اظهار کرد: استان گلستان در ریل پیشرفت و توسعه قرار گرفته و امروز گلستان جزو استان‌های امن در امنیت سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: رفتار رسانه، اقدام دستگاه نظارتی، حتی حرف یک فرد مسؤول می‌تواند در امنیت سرمایه‌گذاری مؤثر باشد. اختلاف به هر شکل و بین هر فرد یا قشر یا نهاد کار اشتباه و محکومی است.

کد خبر 6094695

دیگر خبرها

  • شوراها حلقه میانی بین حاکمیت و مردم هستند
  • شوراها حلقه میانی اصلی حاکمیت و مردم است / از خدمات نظام باید دفاع شود
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • متجاوزان به ایران را به بدترین شکل تنبیه خواهیم کرد + فیلم
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • روایت روزنامه جمهوری اسلامی از مدارا با طالبان بدون خط قرمز/ جازدن سیل به جای دادن حقابه!
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • غول کنکور در دولت سیزدهم جادو شد/ معلم ستون فقرات نظام آموزشی است