Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پرسپوليس با ثبت سه گل برابر استقلال خوزستان توانست با روحيه مناسبي خود را مهياي جدال حساس برابر الهلال عربستان کند.
به گزارش "ورزش سه"، پرسپوليس که در هفته آينده در جدالي سرنوشت ساز بايد برابر الهلال عربستان قرار گيرد و شکست 4 گله را جبران کند، مقابل استقلال خوزستان مانور گلزني را تمرين کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برانکو نيز بعد از دو فصل ناکامي برابر استقلال در استاديوم غدير اهواز توانست با پيروزي اين استاديوم را ترک کند تا اکنون همه چيز مهياي جدال سرخ‌ها برابر نماينده عربستان باشد.
داور: محمدحسين زاهدي فرد؛ کمک داوران: آرمان اسعدي و محمد عطايي؛ استاديوم غدير
استقلال خوزستان:
گودرز داوودي، ابوالفضل علايي، موسي کولي بالي، سيد عليرضا زندوي، عقيل کعبي، ميثم دورقي، حسين بهرامي، سلمان بحراني، فريد بهزادي کريمي، رضا کرملاچعب(71 ابوالفضل محمدحسني)، جونيور(63 سابا تاواتزه)
سرمربي: عبدالله ويسي
پرسپوليس:
بوژيدار رادوشوويچ، شجاع خليل زاده، محمد انصاري، حسين ماهيني، صادق محرمي، محسن ربيع خواه، کمال کاميابى نيا، سيامک نعمتى( 90 شايان مصلح)،محسن مسلمان(81 احسان علوان زاده)، گادوين منشا(65 بشار رسن) و على عليپور
سرمربي: برانکو ايوانکوويچ
اخراج:
موسي کوليبالي(38) از استقلال خوزستان
شرح نيمه اول:
پرگل‌ترين ديدار پرسپوليس در نيمه اول با پيروزي 3 بر 1 اين تيم به پايان رسيد تا 10 نفره شدن حريف، شرايط را براي پيروزي قابل پيش بيني آنها در اين جدال مهيا کند.
برانکو در شرايطي که 5 بازيکن اصلي تيم خود را به دليل مصدوميت و محروميت و البته خستگي در اختيار نداشت برابر استقلال خوزستان قرار گرفته و توانسته با گلزني علي عليپور و شجاع خليل زاده يک پيروزي سه گله در نيمه اول را شکل دهد.
عملکرد موفق خط مياني پرسپوليس با حضور مسلمان و نعمتي و کمال کاميابي نيا اين فرصت را در اختيار منشا و عليپور قرار داده تا فرصت هاي مناسبي روبروي دروازه استقلال خوزستان به دست بياورند و عليپور با دو گل خود و شجاع خليل زاده نيز يک گل از روي ضربه سر پيروزي شيريني در نيمه اول ثبت کنند. استقلال خوزستان ناهماهنگ و نامطمئن در خط دفاعي و درون دروازه شرايط سختي را پشت سر مي‌گذارد که نگراني را در بين هواداران آنها براي تکرار نتيجه سنگين مقابل ذوب آهن تقويت مي‌کند. حتي گل رضا کرملاچعب که باانگيزه ترين بازيکن استقلال خوزستان بود نمي‌تواند اين اميدواري را براي تغيير نتيجه در ادامه مسابقه شکل دهد و بايد ديد 45 دقيقه دوم به چه شکل پيش خواهد رفت.

شرح گل‌ها:
استقلال خوزستان 1 پرسپوليس 0: (دقيقه 16): در شرايطي که گادوين منشا پشت محوطه صاحب فرصت تک به تک با داوودي شده بود، ضربه اش توسط دروازه بان استقلال خوزستان دفع شد اما عليپور ضربه برگشتي را از فاصله 25 متري به سمت دروازه نواخت تا گل اول سرخپوشان ثبت شود.
استقلال خوزستان 0 پرسپوليس 2 : (دقيقه 18، علي عليپور): باز هم محسن مسلمان با پاسي پشت مدافعان، علي عليپور را راهي دروازه استقلال خوزستان کرد تا او با ضربه اي دقيق گودرز داوودي را تسليم و گل دوم پرسپوليس را به ثمر برساند.
استقلال خوزستان 0 پرسپوليس 3: (دقيقه 26، شجاع خليل زاده): ارسال ديدني حسين ماهيني روي تير دوم را شجاع خليل زاده پيش تاخته به زيبايي وارد دروازه استقلال خوزستان کرد تا شرايط براي ويسي سخت تر شود.
استقلال خوزستان 1 پرسپوليس 3: (دقيقه 34، رضا کرملاچعب): ارسال پشت محوطه جريمه پرسپوليس، رضا کرملاچعب را در شرايط تک به تک با بوژيدار قرار داد که ضربه ه چندان مطمئن اين بازيکن گل اول استقلال خوزستان را به ثبت رساند.

اتفاق ويژه:
پرسپوليس بعد از 10 نفره شدن حريف بار ديگر نتوانست گلي به ثمر برساند. اين اتفاق در جدال برابر الهلال عربستان نيز تکرار شده بود و اکنون به اتفاقي ويژه براي اين تيم تبديل شده است.
برانکو ايوانکوويچ اما توانست طلسم عدم پيروزي خود مقابل استقلال خوزستان را در استاديوم غدير بشکند و بعد از اينکه دو بار در اين استاديوم ناکام ماند، اينبار به يک برد يکطرفه دست يابد.
علي عليپور نيز با دبل خود در اين بازي توانست اتفاقي ويژه در فوتبال خود رقم بزند و اولين دبل دوران فوتبالي خود را ثبت کرد.
دقايق حساس:
دقيقه 7: حرکت تکنيکي نعمتي يک ضربه ايستگاهي از پشت محوطه جريمه براي پرسپوليس شکل داد که گادوين منشا مامور نواختن آن شد و ضربه اش با اختلاف کمي راهي اوت شد.
دقيقه 38: روي ارسال درون هجده قدم عليپور شانس خوبي روي اشتباه گودرزي داشت که با دخالت کوليبالي نتوانست ضربه اش را به ثمر برساند اما زاهدي فر با اعلام پنالتي پرسپوليس را در موقعيت گل قرار داد. داور باز ي با اعلام پنالتي به کوليبالي نيز کارت قرمز نشان داد تا مصائب استقلال خوزستان با 10 نفره شدن سخت تر از گذشته شود.
دقيقه 39: ضربه پنالتي پرسپوليس را گادوين منشا نواخت که ضربه او به سمت چپ دروازه را گودرزي با تشخيص خوب دروازه بان، راهي به دروازه نيافت.
دقيقه 45: ضربه از پشت محوطه جريمه فريد بهزاد کريمي با واکنش بوژيدار راهي به دروازه پرسپوليس نيافت و در برگشت نيز مهاجم استقلال خوزستان نتوانست ضربه مناسبي به توپ بزند.
دقيقه 58: شوت از راه دور هافبک استقلال خوزستان با فاصله کم از کنار دروازه بوژيدار راهي اوت شد.
دقيقه 62: ارسال کرنر روي سر عقيل کعبي با ضربه اين بازيکن همراه شد که توپ با کمترين اختلاف راهي اوت شد.
دقيقه 66: ارسال بشار رسن روي شش قدم فرصت خوبي را نصيب سيامک نعمتي کرد که ضربه اين بازيکن راهي به چارچوب نيافت تا بهترين فرصت پرسپوليس در نيمه دوم از دست برود.
دقيقه 80: علي عليپور در فرصتي ايده آل براي هت تريک نتوانست ضربه دقيقي به توپ بزند و ضربه اش با اختلاف راهي اوت شد.
دقيقه 86: ضربه بشار رسن از داخل شش قدم با پاس عالي صادق محرمي به حالت آکروباتيک در شرايطي که گودرزي نيز تسليم شده بود با برخورد به تيرک به زمين برگشت داده شد.
دقيقه 89: ارسال سيامک نعمتي از سمت راست به صورت اتفاقي در آستانه ورود به دروازه قرار داشت که با اختلاف کمي روي تور دروازه فرود آمد.
نکته‌ها:
* برانکو ايوانکوويچ در اين ديدار مهدي طارمي، سيدجلال حسيني، وحيد اميري را به دليل خستگي ناشي از جدال مقابل روسيه در ترکيب تيم ملي در اختيار ندارد.
* سرمربي کروات پرسپوليس به عليرضا بيرانوند هم که در جدال مقابل روسيه 90 دقيقه در ترکيب تيم ملي به ميدان رفت فرصت استراحت داده تا بوژيدار براي اولين بار در اين فصل در ترکيب سرخپوشان به ميدان برود.
* فرشاد احمدزاده نيز به دليل مصدوميت در اين ديدار حاضر نيست و برانکو ايوانکوويچ اين بازيکن را نيز در اختيار ندارد.
* عبدالله ويسي نيز طالب ريکاني و حکيم نصاري را به دليل انضباطي از ترکيب تيمش کنار گذاشته و در اين ديدار نيز به کار نگرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!
  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • آلومینیوم گربه سیاه پرسپولیس / حذف سرخپوشان در بازی نفس گیر در ضربات پنالتی +فیلم
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف تکراری پرسپولیس مقابل گربه سیاه در اراک/ پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا