Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ديدار تيم‌هاي استقلال خوزستان و پرسپوليس با برتري سرخپوشان پايتخت خاتمه يافت.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، در ادامه هفته نهم ليگ برتر و از ساعت 17 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدير اهواز استقلال خوزستان و پرسپوليس به مصاف هم رفتند که اين ديدار با برتري سه بر يک پرسپوليس خاتمه يافت. علي عليپور در دقايق 16 و 18 و شجاع خليل‌زاده در دقيقه 28 گل‌هاي پرسپوليس و رضا کرملاچعب در دقيقه 34 براي استقلال خوزستان گلزني کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان عبدالله ويسي در اين ديدار با ترکيب گودرز داوودي، عقيل کعبي، موسي کوليبالي ، ميثم دورقي، فريد بهزادي کريمي، رضا کرملا چعب، سلمان بحراني، کلوديو ماريني ( از دقيقه 63 - سابا تاوادزه)، حسين بهرامي، عليرضا زندوي و ابوالفضل علايي به ميدان رفتند.
بوژيدار رادوشوويچ، حسين ماهيني ، محمد انصاري، شجاع خليل‌زاده، صادق محرمي، محسن ربيع‌خواه، کمال کاميابي‌نيا، محسن مسلمان(از دقيقه 80 - احسان الوان‌زاده)، سيامک نعمتي (از دقيقه 90 شايان مصلح)، گادوين منشا( از دقيقه 65 - بشار رسن) و علي عليپور براي سرخپوشان بازي کردند.
محمدحسين زاهدي‌فرد داور اين ديدار در دقيقه 38 موسي کوليبالي، مدافع استقلال خوزستان را از زمين بازي اخراج کرد.
نيمه نخست
دقيقه 2: حرکت پا به توپ فريد بهزادي کريمي به عمق خط دفاعي پرسپوليس با ضربه اين بازيکن همراه شد که محمد انصاري توپ را از روي خط دروازه برگشت داد.
دقيقه 5: کرنر ارسالي از جناح راست خط دفاعي پرسپوليس با ضربه سر عقيل کعبي از بالاي دروازه رادوشويچ به بيرون رفت.
دقيقه 7: به دنبال خطا روي سيامک نعمتي، ضربه ايستگاهي را گادوين منشا از فاصله 25 متري به سمت دروازه استقلال خوزستان زد که از کنار دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 16: پاس در عمق سيامک نعمتي باعث تک به تک شدن گادوين منشا با گودرز داوودي دروازه‌بان استقلال خوزستان شد که ضربه مهاجم پرسپوليس در برخورد با دروازه‌بان جوان استقلال خوزستان در ريباند به عليپور رسيد تا مهاجم جوان سرخپوشان با شوتي سرکش از پشت محوطه جريمه استقلال خوزستان گل نخست اين ديدار را به ثمر برساند.
دقيقه 18 : پاس در عمق محسن مسلمان به پشت مدافعان استقلال خوزستان اين بار به عليپور رسيد تا او در موقعيتي تک به تک گل دوم خود و پرسپوليس را به ثمر برساند.
دقيقه 24 : سانتر صادق محرمي به سمت چپ محوطه جريمه استقلال خوزستان با سانتر تک ضرب حسين ماهيني روي تير دوم همراه شد تا شجاع‌خليل‌زاده مدافع پيش تاخته پرسپوليس گل سوم پرسپوليس را به ثمر برساند.
دقيقه 28 : حرکت پا به توپ سيامک نعمتي به داخل محوطه جريمه استقلال خوزستان با ضربه اين بازيکن همراه شد اما اين بار توپ از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 34 : ارسال بلند بازيکنان استقلال خوزستان به پشت مدافعان پرسپوليس و فرار کرملاچعب، بازيکن سابق پرسپوليس را در موقعيت گلزني قرار داد تا گل نخست استقلال خوزستان با ضربه بغل پاي اين بازيکن بر خلاف حرکت رادوشويچ به ثمر برسد.
دقيقه 38 : سانتر صادق محرمي با اشتباه فاحش گودرز داوودي باعث شد توپ مقابل نعمتي قرار گيرد اما کوليبالي روي اين بازيکن مرتکب خطا شد تا زاهدي‌فرد ضمن اخراج اين بازيکن يک ضربه پنالتي را به سود پرسپوليس اعلام کند. منشا پشت ضربه پنالتي قرار گرفت اما داوودي با جبران اشتباه خود ضربه پنالتي مهاجم پرسپوليس را مهار کرد.
نيمه دوم :
دقيقه 50 : ضربه ايستگاه ميثم دورقي به ديوار دفاعي پرسپوليس برخورد کرد و اين موقعيت براي استقلال خوزستان از دست رفت.
دقيقه 53: به دنبال اعلام ضربه خط به سود استقلال خوزستان اين توپ روي دروازه پرسپوليس ارسال شد که با ضربه سر ابوالفضل علايي از روي دروازه رادوشويچ به بيرون رفت.
دقيقه 57: سانتر خطرناک محسن مسلمان توسط گودرز داوودي، دروازه‌بان استقلال خوزستان دفع شد.
دقيقه 58 : شوت عليرضا زندوي با اختلاف از کنار دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
دقيقه 61: کرنر ارسالي بازيکنان استقلال خوزستان با ضربه سر خطرناک عقيل کعبي از بالاي دروازه پرسپوليس به بيرون رفت.
دقيقه 65 : شوت محسن مسلمان از بالاي دروازه استقلال خوزستان به بيرون رفت.
دقيقه 66 : سانتر بشار رسن به داخل محوطه جريمه استقلال با ضربه سيامک نعمتي در حالت نامتعادل به بيرون رفت تا يک موقعيت خوب گلزني ديگر براي پرسپوليس از دست برود.
دقيقه 70 : ضد حمله پرسپوليس با فرار پا به توپ محسن مسلمان همراه شد اما در نهايت ضربه چيپ اين بازيکن از بالاي دروازه داوودي به بيرون رفت تا اين موقعيت نيز از دست برود.
دقيقه 80 : شوت علي عليپور از روي خط محوطه جريمه استقلال خوزستان از بالاي دروازه به بيرون رفت.
دقيقه 87 : سانتر نمايشي صادق محرمي با صربه بشار رسن از داخل محوطه جريمه استقلال خوزستان به تير دروازه برخورد کرد و در برگشت ضربه سر عليپور نيز به مدافعان خورد.
پرسپوليس با اين برد 17 امتيازي شد و به رده دوم جدول بازگشت. شاگردان برانکو يک بازي عقب افتاده هم دارند که در صورت پيروزي در آن بازي مي‌توانند شرايط خود را در جدول بهتر هم بکنند.
سرخپوشان سه‌شنبه اين هفته در مسقط بازي برگشت خود را مقابل الهلال برگزار مي‌کنند و با توجه به شکست 4 بر صفر در بازي رفت کار سختي براي صعود به فينال ليگ قهرمانان آسيا دارد.
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، دربی شمال لندن شروعی طوفانی و عجیب و ‏غریب داشت. تاتنهام که در همان دقایق اولیه با یک گل به خودی ‏برتری را در سینی طلایی به آرسنال تعارف کرد، دو فرصت عالی را هم از ‏دست داد و سپس گل دوم را دریافت کرد. ‏

به نظر می‌رسد تاتنهامی‌ها در این دربی قصد دارند هر طور شده سه ‏امتیاز را به آرسنال تقدیم کنند تا در قهرمانی حریف تاریخی‌شان در ‏شهر لندن نقشی مهم بازی کنند. ‏

درحالی‌که 15 دقیقه از شروع بازی گذشته بود، آرسنال از سمت راست ‏کرنر را روی دروازه تاتنهام ارسال کرد. ارسال ساکا در دهانه دروازه فرود ‏آمد. جایی که تومیاسو برای امیل هویبرگ مزاحمت ایجاد کرده بود. ‏ستاره دانمارکی با یک ضربه سر دقیق، مثل یک مهاجم سرزن، دروازه ‏خودی را باز کرد تا برتری در همان دقایق اولیه روی سینی طلایی به ‏توپچی‌ها تقدیم شود. ‏

پنج دقیقه بعد نوبت اسپرز بود که روی ضربه ایستگاهی خطرناک ظاهر ‏بشود. ضربه آزادی درست چسبیده به خط محوطه جریمه که ‏مدیسون پشت آن ایستاد. ارسال او به تیر دوم با پرش بلند کریستین ‏رومرو و ضربه سر او همراه بود، اما تیر دروازه مانع از این شد که دو ‏تیم به نقطه صفر برگردند.‏

این پایان درام ابتدای دربی نبود. دو دقیقه بعد کرنر ارسالی تاتنهام را ‏توماس پارتی به شکلی نامطمئن دفع کرد تا توپ در اختیار ‏کولوشفسکی قرار بگیرد. شوت پرقدرت او بین راه به بازیکنان برخورد ‏کرد و مثل توپ پین‌بالی که چند بار به موانع برخورد کرده باشد ‏درست زیر پای فن‌دن‌فن افتاد تا او دروازه رایا را باز کند. اما وی‌ای‌آر به‌درستی تشخیص داد که فن‌دن‌فن در موقعیت آفساید گلزنی کرده ‏است. ‏

تراژدی تاتنهام پنج دقیقه بعد کامل شد و ساکا که کرنر ارسالی‌اش به ‏گل اول آرسنال تبدیل شده بود این بار خودش به گل رسید. هاورتز از ‏سمت چپ و در زمین خودی یک پاس بلند تماشایی به کانال راست ‏ارسال کرد. ساکا توپ را با تسلط مهار کرده و وارد محوطه جریمه ‏تاتنهام شد. ستاره تکنیکی آرسنال با تو سر توپ زدن مدافع ‏مستقیمش را محو کرد و با بغل پایی نرم دروازه تاتنهام را باز کرد. ‏شمال لندن امروز ظاهرا قرمز است. ‏

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • تاتنهام نمی‌خواهد جام را از آرسنال بگیرد! (عکس)‏
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / اوسمار در پنالتی‌ها هم کامبک خورد!