Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@01:54:06 GMT

رکوردشکنی علیپور با عدد شش

تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۲۴۱۹

علیپور به تنهایی قطار پرسپولیس را در لیگ برتر به جلو می‌برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خرید سومین گلزن برتر فصل قبل لیگ، برانکو را امیدوار کرده بود که در این فصل مشکلی بابت گلزنی تیم‌اش نداشته باشد. اما در روزهایی که همه زوج منشا و طارمی را بررسی می‌کردند، علیپور اجازه نداد که این دو کنار هم قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی علیپور به قدری آماده و خوب نشان می‌داد که برانکو مجبور به نیمکت‌نشین کردن یکی از این دو شود.

فصل برای علیپور به رویایی‌ترین شکل ممکن پیش می‌رفت. تا این که خبر محرومیت مهدی طارمی اردوی تیم را به هم ریخت. دیگر همه منتظر اوج‌گیری منشا بودند تا جای خالی آقای گل را پر کند. ولی در این شرایط باز هم این علیپور بود که نگذاشت خلا طارمی حس شود. از شانس خوب برانکو، محرومیت طارمی در بهترین فصل علیپور رقم خورد.

علیپور علاوه بر یک گل و دو پاس گل در آسیا، چهار گل هم در لیگ برتر زده است. ضمن این که فراموش نشده که اولین جام این فصل پرسپولیس، روی هنرنمایی علی علیپور به دست آمد. علیپور در بازی مقابل نفت تهران، اولین گل این فصل پرسپولیس را زده بود تا در پایان بازی پرسپولیس قهرمانی سوپرجام را جشن بگیرد.

تعداد گل‌های زده علی علیپور هیچ‌گاه در طول یک فصل از عدد پنج تجاوز نکرده بود. علیپور فصل قبل چهار گل زد. در لیگ پانزدهم این بازیکن پنج گل برای پرسپولیس زده بود. سه گل در لیگ چهاردهم و دو گل هم در لیگ سیزدهم زده بود.

درحالی که در فصل جدید تا همین مقطع از فصل، علیپور شش گل زده است. علیپور با دو گلی که امروز به استقلال‌خوزستان زد، در لیگ برتر چهار گله شد. یک گل در سوپرجام زده بود و یک گل هم در دیدار آسیایی مقابل الاهلی. یعنی علیپور با شش گل‌زده همین حالا هم رکورد بهترین فصل فوتبالی‌اش را شکسته است.

منبع: وب سایت برنامه نود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته بیست و ششم لیگ برتر باید در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف نساجی برود. حریف مازندرانی پرسپولیس شرایط حساسی برای بقا در لیگ دارد و این موضوع کار شاگردان اوسمار را سخت خواهد کرد.

کاروان پرسپولیس امروز بعد از پایان تمرین و پس از وقفه‌ای کوتاه، راهی فرودگاه شدند تا با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد قائمشهر ترک کنند.

پرسپولیس فصل پیش در هفته سی‌ام با پیروزی چهار بر صفر مقابل نساجی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برده بود و حالا در پی کسب ۳ امتیاز مهم در راه دفاع از عنوان قهرمانی خود در این شهر است.

دیگر خبرها

  • جدول رده‌بندی لیگ برتر پس از صدرنشینی استقلال
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • خلاصه بازی نساجی 1-2 پرسپولیس (لیگ برتر ایران - 1402/03)
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • پرواز پرسپولیس به شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • درخشش و گلزنی مهدی طارمی در هفته سی و دوم لیگ برتر پرتغال
  • گلزنی دوباره مهدی طارمی برای پورتو
  • زوج دفاعی پرسپولیس احیا شد