Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سرپرست وزارت علوم گفت: توانمندی، ظرفیت‌ها و مأموریت‌ها در دانشگاه‌های مختلف یکسان نیست و متفاوت است.سید ضیاء هاشمی درباره ارزیابی و اعتبارسنجی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: این مسئله مراحل نهایی‌اش را طی می‌کند و اجازه بدهید به موقع اعلام می‌شود.

سرپرست وزارت علوم ادامه داد: به هر حال توانمندی، ظرفیت‌ها و مأموریت‌ها در دانشگاه‌های مختلف یکسان نیست و متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طور مثال تمرکز ما در دانشگاه پیام‌نور بیشتر بر آموزش نیمه‌حضوری و غیرحضوری است و در برخی دیگر از دانشگاه‌ها تمرکز بر آموزش‌های مهارتی است.

وی تاکید کرد: این تنوع به همراه ظرفیت، امکانات و سابقه باعث می‌شود که شاخص‌های مختلفی برای این بررسی‌ها در نظر گرفته شود که انشالله معاونت آموزشی به موقع اعلام می‌کند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بنا به گزارش معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه ارومیه، نتایج رتبه­ بندی منطقه ­ای نسخه ­ی ۲۰۲۴ نظام معتبر رتبه‌بندی دانشگاه‌های آسیایی تایمز به تازگی اعلام شده است. بر طبق این رتبه ­بندی، دانشگاه ارومیه با ۱۵۰ پله ارتقا نسبت به نسخه ۲۰۲۳، از رتبه ۴۰۰-۳۵۱ به رتبه ۲۵۰-۲۰۱ در بین دانشگاه­‌های آسیایی صعود کرده است.    بر طبق این رتبه ­بندی بین­ المللی، وضعیت رتبه دانشگاه ارومیه در بین دانشگاه ­های جامع ایران نیز ارتقا یافته است، به طوری که در بین کل موسسات ملی از رتبه­‌ی ۴۴ به رتبه ۱۵ و در بین دانشگاه­‌های جامع بعد از دانشگاه­‌های تهران، تبریز، شیراز و فردوسی مشهد که جایگاه رتبه ­بندی آنها بالاتر است، دانشگاه ارومیه به همراه دانشگاه کاشان در سبد رتبه­‌ای مشترک ۲۵۰-۲۰۱ قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ارتقای ۱۵۰ پله‌ای دانشگاه ارومیه در نظام رتبه بندی بین المللی تایمز - دانشگاه‌های آسیایی
  • رتبه علمی دانشگاه ارومیه ارتقا یافت/۱۵۰ در بین دانشگاه‌های آسیایی
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • جذب در آموزش و پرورش بر مبنای سوابق آموزشی معلمان
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • سابقه زیاد همکاری با آموزش و پرورش، از اولویت‌های جذب معلمان است
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • ۵۷۰ هزار معلم به نظام رتبه بندی اعتراض کردند
  • دانشگاه اراک در میان برترین‌های آسیا قرار گرفت
  • دانشگاه تبریز در رتبه‌بندی آسیایی تایمز در جایگاه ۱۲۱ دانشگاه‌های آسیا قرار گرفت