Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@09:24:08 GMT

علی دایی و سودای پیروزی پس از 57 روز

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۵۳۲۲

علی دایی و سودای پیروزی پس از 57 روز

سایپا امروز در حالی به مصاف سپیدرود می رود که هفته هاست طعم برد را نچشیده و می خواهد سه امتیاز این دیدار خانگی را از چنگ رقیب سخت کوش خود درآورده و به حسابش واریز کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی دایی و سایپا بعد از برد یک بر صفر مقابل استقلال در هفته چهارم دیگر رنگ برد را ندیده اند. آنها مقابل تراکتور 2 بر صفر و مقابل پدیده 3 بر صفر شکست خورده و با پارس جم و ذوب آهن هم به تساوی یک بر یک رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دایی در چند بازی اخیر به عملکرد داوری اعتراض داشت و معتقد بود که سوت بد داوران مانع از نتیجه گیری تیمش شده است.


سایپایی ها از مجموع 9 گلی که تاکنون به ثمر رسانده اند، تنها 2 گل در نیمه اول وارد دروازه حریفان کرده و آتش بازی شاگردان دایی همیشه در نیمه دوم رقم خورده است. البته آنها در نیمه دوم هم آسیپ پذیر بوده اند و از مجموع 11 گل خورده، 9 گل را در نیمه دوم دریافت کرده اند. مهدی ترابی، محمد عباس زاده و علی قلی زاده مثلث هجومی سایپا را تشکیل می دهند که در اکثر بازی های تیم شان در ترکیب اصلی قرار داشته اند. سایپا در این فصل در بازی های خانگی اش دو برد مقابل نفت آبادان و استقلال، یک تساوی با پارس جم یک شکست برابر تراکتورسازی کسب کرده است.


اما در مقابل سپید رود رشت که بعد از سه هفته ناامید کننده در آغاز لیگ، سیر صعودی خود را در پیش گرفت، از هفته چهار تا هفتم موفق به ثبت 4 کلین شیت متوالی شد و با احتساب مقاومت 52 دقیقه ای مقابل استقلال، رکورد 412 دقیقه کلین شیت متوالی را در لیگ هفدهم به نام خود ثبت کرده است.


سپید رودی ها با انرژی خاصی بازی های خود را آغاز می کنند به طوریکه از 6 گل زده خود، 4 گل را در 15 دقیقه ابتدایی بازی ها به ثمر رسانده اند. آنها هم مانند سایپایی ها در نیمه دوم متزلزل نشان داده اند و از 7 گل خورده ای که در کارنامه دارند، 6 گل را در 45 دقیقه دوم دریافت کرده اند.


بی شک علی دایی عزمش را جزم کرده تا از این دیدار خانگی نهایت استفاده را برده و با کسب سه امتیاز تیمش را همچنان در بین بالانشنیان جدول حفظ کند. در مقابل نظرمحمدی هم نشان داده همیشه مقابل حریفان بزرگ، تیمش را با انگیزه به میدان می فرستد و حالا نمی خواهد از تهران دست خالی برگردد. دیدار دو تیم ساعت 16در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت علیرضا فغانی برگزار خواهد شد.

سایپا علی دایی

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب ملوان: افشار صداقت، میلاد باقری، آرمان اکوان، محمدرضا بردبار، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقری، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب سایپا: نیما علیپور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، محمدطاها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، مهیار زحمتکش، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی، علیرضا ملکی

بازی متعادل آغاز شد و بازیکنان دو تیم میلی برای نزدیک شدن به دروازه‌ها را نداشتند و توپ بیشتر در میانه‌های زمین در گردش بود.

محمد عمری مهاجم ملوان در دقیقه ۲۴ صاحب موقعیت خوبی شد که مدافعان سایپا مانع از شوت زنی این بازیکن شدند و این فرصت برای میزبان از دست رفت.

این بازی در نیمه اول بدون ایجاد موقعیت خطرناکی و با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 6089304

دیگر خبرها

  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • پیروزی یک نیمه‌ای هوادار مقابل مس سونگون
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا