Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@18:47:20 GMT

10 جایگاه سوخت سی ان جی استان بوشهر مهروموم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۵۹۲۰

10 جایگاه سوخت سی ان جی استان بوشهر مهروموم شد

به گزارش ایرنا، محمدرحیم بهره مند روز پنجشنبه در نشست بررسی روند ایمنی جایگاه های سوخت سی ان جی استان بوشهر افزود: پنج جایگاه دیگر استان بوشهر نیز در وضعیت بحرانی هستند که در صورت برطرف نکردن نقص های موجود، بزودی مهر و موم می شوند.
وی در ارتباط با 10 جایگاه مهروموم شده اظهار داشت: پس از این اقدام مالکان آنها روند ایمن سازی جایگاه ها را بطور جدی دنبال می کنند که پیش بینی شده ظرف یک ماه آینده زمینه بازگشایی آنها فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهره مند یادآور شد: در استان بوشهر 34 جایگاه سی ان جی وجود دارد که از این شمار سه جایگاه آن غیرفعال است و از 31 جایگاه فعال نیز 10 جایگاه آن اکنون مهروموم هستند.
وی افزود: برای هر جایگاه سوخت سی ان جی به لحاظ ایمنی شاخص هایی در نظر گرفته شده است که 16مورد از این شاخص ها از حداقل ها برای فعالیت یک جایگاه سوخت محسوب می شوند.
بهره مند اظهارداشت: باتوجه به اینکه جایگاه های غیر ایمن جان شهروندان را به مخاطره می اندازد در اجرای رسالت استاندارد تذکرهای لازم به مالکان آنها داد شد که به علت برطرف نکردن بموقع کاستی ها نسبت به پلمب آنها اقدام شد.
وی با اشاره به واقع شدن استان بوشهر در منطقه مرطوب اظهارداشت: پوسیدگی و زنگ زدگی از موضوعات مهم در غیرایمن شدن جایگاه های سوخت است و با این شرایط برخی از مخازن و اتصالات دچار پوسیدگی و نشتی می شوند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشاردهنده: خدانظر خواجه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ماموستا عباس احمدی امام جمعه بوکان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته بوكان ضمن تبريك هفته معلم و روز جهاني كار و كارگر گفت: معلمان در كنار درس هاي علمي بايد اخلاق اسلامي را هم به دانش آموزان آموزش دهند .

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص كارگران و نقش آنها در جامعه  گفت: كارگران قشر زحمت‌كش جامعه به شمار مي روند و فعالیت و‌ تلاش آنان در جامعه  موجبات آرامش و راحتي مردم را فراهم مي كند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مانا حسینی در جایگاه هفتم پرتاب نیزه
  • تاکیدامام جمعه بوکان براهمیت نقش و جایگاه معلمان و کارگران در جامعه
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • طرح باک پُر در مرز پرویزخان به صورت رسمی از روز شنبه اجرا می شود
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول