Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@00:10:43 GMT

مراسم رونمایی از «منظومه فکری رهبر انقلاب»

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۲۷۸۰۴

مراسم رونمایی از «منظومه فکری رهبر انقلاب»

منظومه فکری آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای از آثار علی‌اکبر ولایتی دوشنبه در دانشگاه آزاد رونمایی خواهد شد. به گزارش جهان نيوز، اثر فاخر منظومه فکری آیت‌الله العظمی خامنه‌ای از آثار علی‌اکبر ولایتی دوشنبه (24 مهرماه) در دانشگاه آزاد رونمایی خواهد شد.بنابراین گزارش این مراسم در حاشیه همایش «زعیم ذوفنون» توسط دانشگاه آزاد و پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران و موسسه پژوهش فرهنگی انقلاب اسلامی همایش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است این مراسم 24 مهرماه از ساعت 15 تا 18 در سالن همایش کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.
لازم به ذکر است در این همایش علی اکبر ولایتی، غلامعلی حدادعادل، علی اکبر رشاد، فرهاد رهبر، علی اکبر احمدیان و حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه سخنرانی می‌کنند.
منبع: فارس

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۷۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش بزرگ دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با حضور رئیس و جمعی از مسئولان این دانشگاه در تالار سعدی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با بیان اثرات شایان توجه گسترش رشته‌های پیراپزشکی در این واحد دانشگاهی گفت: دانش‌آموختگان این دانشگاه جزء سرآمدان خود در رشته‌های شغلی و کادر درمان شهرستان و کشور هستند.

عرب‌زاده با بیان اینکه کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است، اضافه کرد: رقابت بسیار شدیدی برای ورود داوطلبان ورود به رشته‌های پیراپزشکی این واحد نظیر پرستاری، علوم آزمایشگاهی و بهداشت محیط وجود دارد و تمام تلاش ما این بوده علیرغم کاستی‌ها بهترین استادان را استخدام کردیم و بهترین امکانات را به‌کار گرفتیم تا دانشجویان این رشته‌ها با بهترین کیفیت پرورش یابند و خادم ملت ایران باشند.

در این همایش ارفع تبار مدیر گروه رشته علوم آزمایشگاهی گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و پژوهشی این رشته ارائه کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند و هنر آموختند
  • جشنی به بلندای عشق به فرزندان این مرز و بوم/ عاشقانی که سوختند تا هنر بیاموزند
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • بزرگداشت روز خلیج فارس و رونمایی از ارج نامه محمدباقر وثوقی
  • شروع مراسم دیدار معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • شهید مطهری طلایه دار مبانی فکری انقلاب اسلامی بود