Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان - ایرنا - امام جمعه موقت همدان با اشاره به خروج آمریکا از سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد (یونسکو) و طرح بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با این اقدام ها به دنبالت امتیاز گیری از کشورها است.

حجت الاسلام محمد جوادی در خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه این هفته همدان در حسینیه امام خمینی(ره)، افزود: ترامپ فردی جنایتکار و دیوانه است و روز گذشته اعلام کرد که آمریکا از یونسکو خارج می شود و در واقع از تمامی تعهداتی که کشورش به این سازمان دارد خارج می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: رئیس جمهوری آمریکا همواره به دنبال تهدید ملت ها است و درباره برجام نیز به دنبال امتیاز گرفتن است.
امام جمعه موقت همدان در بخشی دیگر از خطبه های امروز خود با اشاره به فضایل اخلاقی و رفتاری امام زین‌العابدین (ع) اظهار کرد: خدابینی، عبادت و نماز، ارتباط با مردم به ویژه کمک به مردم بی بضاعت و ناتوان از ویژگی های بارز و ستودنی این امام همام بود.
وی به توصیه امام زین العابدین (ع) خطاب به فرزندش امام باقر(ع) اشاره و اضافه کرد: همیشه از رابطه با شخص گناهکار و مفسد، بخیل، دروغگو و نادان پرهیز کن چرا که تبعات آن بسیار است.
حجت الاسلام جوادی با تاکید بر تحکیم و توجه ویژه بین اولیا و مربیان گفت: پیوند اولیا و مربیان در این است که اخلاق و رفتار فرزندان در خانه و مدرسه همسو باشد.
وی افزود: متاسفانه برخی والدین در سرکشی به مدرسه و بررسی وضعیت تحصیلی و اخلاقی فرزندان خود غافل هستند و نیاز است که پیوند اولیا و مربیان مستحکم و مستمر باشد تا نسل هایی موفق و با اخلاق تربیت شوند.
آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه در 22 نقطه استان همدان برگزار می شود.
7520/2087/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد**تنظیم کننده: زهرا پیرنیا**انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۸۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اهمیت سلام کردن در دین مبین اسلام از مهم ترین موارد مورد تاکید خطبه های امروز نماز جمعه شهرستان پیرانشهر بود.

ماموستا هاشم آبادی گفت: توجه به روایات مختلف از پیامبر گرامی اسلام نشان میدهد که سلام کردن از کلمات مهم و از صفات انسان مومن و ملائکه و شخصیت های کامل اسلامی است که خیر و رحمت و برکت خدا رابه دنبال دارد.

خطیب جمعه شهرستان پیرانشهر اظهار داشت: سلام کردن محبت و سادگی را به دنبال دارد و هدیه ای بزرگ از جانب انسان مومن به یکدیگر است.

ماموستا هاشم آبادی همچنین در ادامه موضوع سلام کردن اظهار داشت: سلام نکردن چندین مفهوم را به دنبال دارد که از جمله صفات ناشایست انسان بخیل و متکبر است که کم ارزشی طرف مقابل میباشد.

ماموستا هاشم آبادی توجه و اهمیت به این موضوع را مهم دانست و گفت: لازم است سلام کردن در جامعه عادی و امری ضروری باشد.

ایمان و شهادت،طاعت و عبادت و محبت به یکدیگر از دیگر موارد مورد اشاره ماموستا هاشم آبادی درخطبه های امروز بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه به مسئله کار و کارگران است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تاکید امام جمعه پیرانشهر بر رعایت اخلاق اسلامی
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • همراهان منطقه‌ای آمریکا و اسرائیل صحنه را در «وعده صادق» باختند
  • آمریکا به معنای واقعی شیطان بزرگ است