Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-03@04:24:42 GMT

تحریم فیلم پرفروش هالیوودی در کامبوج

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۰۷۵۲

تحریم فیلم پرفروش هالیوودی در کامبوج

سینما و تلویزیون > سینمای‌ جهان - همشهری آنلاین:
دولت کامبوج نمایش فیلم سینمایی «کینگزمن: حلقه طلایی» را در سینماهای این کشور به دلیل ارائه چهره‌ای نامناسب از یکی از مکان‌های تاریخی آن ممنوع اعلام کرد.

به گزارش همشهري آنلاين، «حلقه طلايي» كه ادامه فيلم موفق «كينگزمن: سرويس مخفي» است و نمايش عمومي آن از مدتي پيش در گوشه و كنار جهان آغاز شده، راهي به سينماهاي كامبوج نخواهد يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازندگان فيلم از يكي از بناهاي تاريخي كشور آسيايي به عنوان پناهگاه جنايتكاران استفاده كرده‌اند و همين ماجرا خشم مقام‌هاي بخش سينمايي وزارت فرهنگ كامبوج را در پي داشته است.

كمدي جاسوسي و اكشن «حلقه طلايي» به كارگرداني متيو وون داستان يك سازمان جاسوسي بريتانيايي است كه كارمندان آن با يك سازمان جاسوسي آمريكايي براي كشف محل پنهان شدن يك قاچاقچي بزرگ همكاري مي‌كنند. پناهگاه فرد جنايتكار هم جايي نيست جز يك معبد جنگلي در كامبوج كه مردم اين كشور احترامي خاص براي آن قائلند. از اين رو، مقام‌هاي سينمايي كامبوج تصميم گرفتند نمايش «كينگزمن2» را تحريم كنند.

نكته جالب اينكه تهيه‌كنندگان «حلقه طلايي» فيلم را در كامبوج توليد نكرده‌اند و آنچه ديده مي‌شود، بسيار شبيه معبد تا پروم است؛ جايي كه سال‌ها پيش يعني رد 2001 در پروژه «لارا كرافت: مهاجم مقبره» مورد استفاده قرار گرفته بود. اين نخستين بار نيست كه مقام‌هاي كامبوجي نمايش فيلم‌هاي مغاير با ارزش‌هاي ملي خود را ممنوع مي‌كنند. در دو ماه گذشته دو فيلم هاليوودي از جمله «جيگساو» به دليل داشتن صحنه‌هاي بسيار خشن راهي به پرده‌هاي سينماي كامبوج نيافتند.

در همین زمینه: گذرگاهی که به ستاره نارنجی هالیوود تبدیل شد نژادپرستی در خون هالیوود است اما استون پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال ۲۰۱۷ بی‌توجهی ادامه‌دار هالیوود به اقلیت‌ها

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • (تصویر) حلقه‌های المپیک در آتش سوختند
  • استقبال از تنیسور ملی پوش طلایی در سمنان
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • فیلم تعجب و بهت عرب‌ها از دیدن نیسان طلایی سایپا!
  • واکنش عرب‌ها به وانت طلایی ایرانی