Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@08:41:11 GMT

قهرمانی خوزستان در مسابقات مینی بسکتبال کشور

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۱۸۷۳

قهرمانی خوزستان در مسابقات مینی بسکتبال کشور

به گزارش ایرنا، مسابقات مینی بسکتبال قهرمانی کشور روزهای 20 و 21 مهرماه به میزبانی اهواز برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.
دیدار پایانی و نفس گیر این رقابت ها شامگاه جمعه بین 2 تیم خوزستان و تهران در سالن 22 بهمن اهواز برگزار شد که نماینده خوزستان در یک بازی حساس موفق شد با نتیجه 77 بر 74 پیروز میدان شود و کاپ قهرمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بالای سر برود.
در کوارتر اول این دیدار هر دو تیم به خوبی همدیگر را محک زدند و سعی کردند بازی را اداره کنند. این کوارتر با نتیجه 22 بر 20 به سود خوزستان به پایان رسید.
در کوارتر دوم این دیدار تیم تهران برتر از حریف خود ظاهر شد و فاصله امتیازات را بیشتر کرد. این کوارتر با برتری 45 بر 27 تهرانی ها به پایان رسید.
در کوارتر سوم بازی که تیم خوزستان کار را تمام شده می دید دستگاه به بازی انتهاری زد و توانست با پرتاب های کم اشتباه بازیکنانش فاصله امتیازات را کمتر کند. این کوارتر با نتیجه 59 بر 48 به سود تیم تهران به پایان رسید.
در کوارتر چهارم تیم خوزستان به روند خوب ادامه داد و در نهایت با درخشش بازیکن پست 5 خود توانست تیم تهران را با نتیجه 77 بر 74 مغلوب کند و در حضور تماشاگران پرشور اهوازی جشن قهرمانی برپا کند.
تیم خوزستان پس از 24 سال توانست اولین عنوان قهرمانی رقابت های مینی بسکتبال کشور را به خود اختصاص دهد.
6068
خبرنگار:محمد شاکری** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • شکست تیم بسکتبال شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا