Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در یکی از روستاهای محروم استان مرکزی از فعالیت های بسیج سازندگی که در قالب اردوهای جهادی در مناطق محروم و دورافتاده مشغول خدمت رسانی هستند بازدید کرد.
سرلشکر موسوی در این بازدید ضمن بیان خداقوت و خسته نباشید به بسیجیان جهادگری که با حضور پرتلاش خود در مناطق محروم، خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه میدهند، افزود: ما همانقدر که در مقابل استکبار و نظام سلطه ایستاده و آنها را به زانو در آورده ایم؛ در این حوزه نیز باید با انگیزه، همت و تلاش ویژه در مسیر محرومیت زدایی به عنوان یکی از اولویت های نظام مقدس اسلامی به صورت جهادی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت: من هم دوست داشتم اگر فرمانده ارتش نبودم همچون شما بسیجیان جهادگر در این حرکت ارزشمند که موجب رضایت و خوشحالی مقام معظم رهبری است، حضور داشته باشم؛ چراکه کاری که شما انجام می دهید همچون جهاد سالهای دفاع مقدس است و اگر ارزش آن بیشتر نباشد، بدون شک کمتر نخواهد بود.
سرلشکر موسوی تصریح کرد: ما هم در ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حرکت جهادی به قدر توفیق و بضاعت خود، همانگونه که در مناطق محروم و دورافتاده مرزی از جمله سواحل مکران اقدامات امدادی، درمانی، مردم یاری و محرومیت زدایی بسیاری انجام داده و می دهیم؛ در امر حمایت از اردوهای جهادی بسیج نیز همراهی و پشتیبانی لازم را انجام خواهیم داد.
گفتنی است، در بازدید فرمانده کل ارتش از روستای محروم اسماعیل آباد کوچکلو که در مرز پنج استان مرکزی، تهران، البرز، قم و قزوین واقع شده است؛ سردار غیب پرور، رئیس سازمان بسیج، سردار کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی، سردار غلامی، رئیس بسیج سازندگی کشور و تعدادی از فرماندهان و مسئولان نیروهای تابعه ارتش حضور داشتند.

704

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی اردوهای جهادی بسیج سازندگی مناطق محروم

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۵۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • بازدید سرلشکر رحیم صفوی از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج فارس
  • سرلشکر موسوی: ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد