Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، آرش جمال زهی گفت: بیش از 51 درصد جمعیت استان در روستاها سکونت دارند.


وی تصریح کرد: براساس سرشماری سال 95 از مجموع 2 میلیون و 775 هزار و14 نفر جمعیت استان یک میلیون و 427 هزار و 332 نفر در روستاها سکونت دارند.


جمال زهی در ادامه گفت: 100 میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد در دو سال گذشته به مردم استان اعطا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلوچستان افزود: این اعتبار به سه طرح تولید جوجه یک روزه، فراوری و ساخت سردخانه خرما در سیستان و بلوچستان اختصاص یافته است.


وی گفت: دو طرح دیگر شامل کارخانه فراوری مس و گردشگری سیستان و بلوچستان در حال دریافت 80 تا 100 میلیارد ریال تسهیلات صفر درصد در قالب طرح مشارکت مردم در راه اندازی واحدهای تولیدی مستقر در روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته است.


مدیرکل امور روستایی استانداری سیستان و بلو چستان بیان کرد: علاوه بر این طرح‌ها 250 طرح کوچک و بزرگ نیز به دفتر امور روستایی برای دریافت تسهیلات کم بهره ارسال شده است.

انتهای پیام/گ

بیش از 50 درصد جمعیت سیستان وبلوچستان در روستاها ساکن هستند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش احیا کننده نسل جدید ما است
  • تسهیلات خاص برای خانواده‌های دارای فرزند چندقلو
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد