Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@04:43:14 GMT

کشتی‌گیرانی که وزن‌کشی نکنند هم در قرعه حضور دارند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۶۸۶۲

کشتی‌گیرانی که وزن‌کشی نکنند هم در قرعه حضور دارند

اتحادیه جهانی کشتی پاسخ فدراسیون کشتی در مورد عدم حضور کشتی گیران بعضی از کشورها در مقابل نمایندگان کشورمان را داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با توجه به اینکه چند کشتی‌گیر از کشورهای مکزیک و کلمبیا در مقابل نمایندگان کشورمان در رقابت های جهانی کشتی نوجوانان در یونان حضور نیافتند، فدراسیون کشتی ایران با ارسال نامه ای به اتحادیه جهانی دلیل آنرا جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن پاسخ اتحادیه جهانی به نامه فدراسیون کشتی به شرح زیر است:

«همانطور که اطلاع دارید، ما قرعه کشی را روز قبل از وزن کشی و کنترل پزشکی انجام دادیم. در مقررات ما، اگر یک کشتی گیر وزن کشی نکند، ما هیچگاه در روز مسابقات، جدول را تغییر نمی دهیم و حریف او با پیروزی با جریمه، برنده اعلام می شود. مطمئن هستم که متوجه هستید ما نمی توانیم جدول مسابقات را صبح روز مسابقات، پیش از آغاز مسابقات اصلاح کنیم.

در مقررات ما ذکر شده، در زمان قرعه کشی اگر سرپرست تیم حضور نداشته باشد، نماینده فنی قرعه را بر می دارد، از آنجایی که این کشتی گیران ثبت نام کرده بودند، ما نمی خواستیم ریسک کنیم و بنابراین ما برای آن ها قرعه برداشتیم. به خاطر همین آن ها در جدول وارد شده بودند، بعد از مسابقات، ما متوجه شدیم که این مورد باعث بروز مشکل در آینده می شود.

به همین دلیل برای سال آینده، در صورتی که سرپرست یا مربی در زمان قرعه کشی حضور نداشته باشند یا نامه رسمی برای عدم حضور خود نفرستاده باشند، ما برای آن ورزشکاران قرعه ای را اختصاص نمی دهیم، در این صورت ما به طور مستقیم آن ها را از قرعه کشی حذف می کنیم تا چنین اتفاقی به وجود نیاید.»

طبق مقررات جدید اتحادیه جهانی مراسم وزن کشی صبح روز مسابقات برگزار می شود و مسابقات جهانی یونان نیز با این مقررات برگزار شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۶۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • واترپلو قهرمانی جوانان جهان؛ همگروهی ایران با چین و کانادا
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی