Web Analytics Made Easy - Statcounter

در واکنش به برخورد زشت شهردار مشکین‌دشت با کارگرانی که حقوق نگرفتند بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی کرج طی بیانیه‌ای اعلام کردند که در عزل چنین مدیری تعلل نشود. به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرداری مشکین‌دشت کرج در برخورد با کارگرانی که طالب حقوق خود بودند با تندی برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم این برخورد را در زیر ببینید:















کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در واکنش به این برخورد زشت شهردار مشکین‌دشت با کارگرانی که حقوق نگرفتند بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی کرج بیانیه‌ای منتشر کردند.

در این بیانیه آمده است: هنوز مدتی از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی ‌بر‌ پاسخگو بودن مسئولان به منتقدان به ویژه از سطوح مردم و به ویژه از سطح مستضعف کارگر نمی‌گذرد که فیلمی از شهردار محترم مشکین‌دشت کرج درباره برخورد وی نه با برخی از مردم بلکه با قشر زحمت‌کش و متعالی کارگر منتشر شده که آقای شهردار در پاسخ به زحمت‌کشان و پدران شهری که جویای حق خود در پروژه‌ای عمرانی شده‌اند.
دانشجویان خوارزمی کرج در ادامه این بیانیه عنوان کردند: اینکه چقدر فرد منتقد حق دارد یا خیر، مسئله این نیست بلکه موضوع این است که شهردار چقدر انتقادپذیر است و با چه ادبیاتی با مردمی که ولی‌نعمتان شهرداری خود هستند چه برسد به کارگران این سازمان که خود گردانندگان اصلی این حوزه هستند، برخورد می‌کند.
این دانشجویان در ادامه گفتند: حال بعد از این فاجعه سازمانی، درخواست مردم از شورای محترمی که خود، آن‌ها را در این منصب انتخاب نموده‌اند این است که این مدیر را بی‌وقفه از این مقام عزل کرده و به هیچ وجه به چنین مدیرانی در ادامه مدیریت شهری اعتماد ننمایند.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید از مدتی قبل با مدیر برنامه‌های او آغاز شده و گفته می‌شود که توافق اولیه هم در این زمینه انجام شده است.

ژاوی علاقه زیادی به این بازیکن دارد و پیش از این بارها در گفتگو با مدیران این باشگاه تاکید کرده بود که قرارداد او برای فصل آینده باید تمدید شود و این ستاره بارسا به حضورش در ترکیب این تیم ادامه دهد تا بتوانند از تجربه او در زمین و در رختکن استفاده کنند.

حالا روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو خبر داده است که مدیر برنامه روبرتو از مدیران باشگاه بارسلونا خواسته است که قرارداد او را دو ساله تمدید کنند، این در حالی است که پیشنهاد ارائه شده از سوی مدیران بارسا به این بازیکن یک ساله است.

تلاش مدیر برنامه کاپیتان بارسا برای متقاعد کردن مدیران این باشگاه همچنان ادامه دارد اما بعید به نظر می‌رسد که آنها این درخواست را با توجه به سن این بازیکن بپذیرند و احتمالا قرارداد او تا تابستان سال آینده تمدید خواهد شد تو در آن زمان بار دیگر درباره آینده او تصمیم گیری شود.

دیگر خبرها

  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۴ رسید
  • کاروان خدمت شهرداری کرمانشاه به منطقه ۳ رسید
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • ‌قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت ‌محرز شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی