Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-04@03:36:46 GMT

موشک‎های بالستیک کره‌شمالی آماده شلیک‌ شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۳۹۶۸۱

منابع خبری کره‌جنوبی می‎گویند که تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد کره‌شمالی در حال آماده‌سازی آزمایش موشک بالستیک است.

خبرگزاری میزان: رسانه‌های کره‌جنوبی می‌گویند کره‌شمالی در آستانه رزمایش دریایی مشترک آمریکا و کره‌جنوبی در حال آماده‌سازی آزمایش یک موشک بالستیک است.

پایگاه روزنامه «دونگا ایلبو» به نقل از مقامات ارشد این کشور گزارش داد که تصاویر ماهواره‌ای از کره‌شمالی نشان می ‌دهد در منطقه‌ای در شمال شهر پیونگ‌یانگ چند موشک بالستیک بر روی لانچرها قرار گرفته و آماده شلیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه در ادامه نمایش قدرت واشنگتن علیه کره‌شمالی و تلاش برای توفق برنامه هسته‌ای و موشکی این کشور نیروی دریایی آمریکا روز جمعه اعلام کرده که یک ناو هواپیمابر آمریکا برای شرکت در رزمایش دریایی مشترک با کره‌جنوبی عازم شبه‌جزیره کره‌ خواهدشد.

به نوشته «دونگا ایلبو» مقامات نظامی آمریکا و کره‌جنوبی پیش‌بینی می‌کنند که کره‌شمالی در حال آماده‌سازی آزمایش موشک‎هایی است که توانایی رسیدن به قلمرو آمریکا را دارند.

این روزنامه کره‌جنوبی در ادامه در خصوص نوع موشکی که قرار است پیونگ‌یانگ آزمایش کند می‌نویسد: احتمالا کره‌شمالی موشک قاره‌پیما هواسونگ 14 آزمایش کند که بُرد آن تا آلاسکا می‌رسد ویا احتمالا موشک میان‌برد هواسونگ 12 باشد که پیش از این پیونگ‌یانگ تهدید کرده بود که با این موشک جزیره گوام جز قلمرو آمریکا را هدف قرار خواهد داد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر آماده باش است

کاووسی مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

او افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

کاووسی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، تصریح کرد: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شلیک موشک از جنوب لبنان به شمال اراضی اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • شلیک مستقیم پلیس آمریکا به دانشجویان
  • (ویدئو) لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت بئرالسبع و تل‌آویو
  • هلال احمر آماده باش است
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • ادعای کره جنوبی درباره ارتباط کره شمالی و جنبش حماس
  • شلیک به مغز انقلاب اسلامی