Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، دکتر فریدون همتی در چهارمین نشست شورای اداری استان هرمزگان، اظهار داشت: روز گذشته همه افکار عمومی جهان منتظر یک تصمیم و اقدام از سوی آمریکایی‌ها بودند و باز هم در پرونده آنها بدعهدی و بداخلاقی را دیدیم.

وی ادامه داد: از مواضع انقلابی دکتر روحانی رئیس جمهوری که در مسیر مواضع مقام معظم رهبری بود، باید تجلیل کنیم و ایشان تاکید کردند که رئیس جمهور آمریکا اخلاق را بلد نیست و تاریخ و جغرافیا را به خوبی نخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار هرمزگان افزود: بیانات نسجیده ترامپ پرده جدیدی از بدعهدی و بداخلاقی و به هم‌زدن صلح جهانی توسط آمریکا را نشان داد.

همتی با قدردانی از تلاش‌های سپاه پاسداران، بیان داشت: اگر امروز انقلاب وجود دارد و ملت مقتدرانه در عرصه‌های مختلف حضور دارد و در موارد مختلف سربلند بوده‌ایم به دلیل توانمندی و وحدت نیروهای مسلح و ایمان به خدا و اعتقاد به راه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

وی گفت: هرجا در منطقه استکبار توطئه داشته است با اقدامات سپاه به شکست رسیده‌اند و جامعه جهانی یک بار دیگر چهره خشن و نسنجیده ترامپ و حاکمان آمریکا را دید.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقدامات دولت، شاهد بودیم که پس از سخنان روز گذشته ترامپ دیگر اروپا در کنار آمریکا نبود و کشورهای اروپایی تاکید بر بقای برجام به عنوان یک سند بین‌المللی داشتند و دنیا به منطق شفاف و دقیق جمهوری اسلامی ایران رسیده است.

همتی تاکید کرد: ملت عزیز ما در همه صحنه‌ها در کنار سپاه پاسداران و نیروهای مسلح با انسجام خواهد ایستاد و شاهد بودیم که تمامی ایرانیان در سراسر دنیا، پاسخ عبارت نسنجیده ترامپ در خصوص خلیج فارس را نیز دادند.

وی ادامه داد: حقانیت ملت ما در دنیا در حال انتشار است اما دشمن دست از دشمنی برنمی دارد و تکلیف ما انسجام و تلاش و کار و کوشش است و کشور را باید بسازیم و امروز در توانمندی دفاعی از کشورهای برتر هستیم.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه باید در حوزه اقتصاد با شناخت دقیق ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی‌ها را در حوزه اقتصادی انجام و به سرعت خود را در این حوزه ارتقا دهیم، اظهار داشت: دشمن سخت‌ترین تحریم ها را علیه ما انجام داد اما راه به جایی نبرده است و ما باید تلاش و جدیت بیشتری در این عرصه داشته باشیم و خوشبختانه کشور در مسیر رشد و ارتقاست.

همتی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم فصل جدیدی از تلاش و خدمت را در استان هرمزگان آغاز کنیم و باید با هم کار و هم‌افزایی داشته باشیم، تصریح کرد: در این مسیر با سازماندهی و نگاه جدید و شناخت دقیق مسائل استان و مردم، ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و به کارگیری این ظرفیت ها خواهیم توانست دوره‌ای جدید و کارآمد و پرتلاش در کارنامه نظام در استان به جا بگذاریم.

وی بیان داشت: طی یک ماه حضور در استان هرمزگان جلسات متعدد داشتیم که شاهد بودیم ظرفیت‌های این استان بسیار زیاد است و بر این اساس نگاه به هرمزگان باید فراملی باشد و نقش استان هرمزگان در بودجه عمومی کشور یک نقش ممتاز و برجسته است و باید قدرت این را داشته باشیم توجه مسئولان کشور را به بیش از گذشته به هرمزگان معطوف کنیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با بیان اینکه حتما باید از منبع عظیم مشورت استفاده کنیم، افزود: استاندار باید به دولت پاسخگو باشد و بر این اساس باید از اختیارات متناسب با پاسخگویی استفاده کند و ما ضمن احترام به همه عناصر تلاش خواهیم کرد بیشترین مشورت‌ها را داشته باشیم اما بنا به مسئولیتی که دارم در جهت کارآمدی بیشتر در خصوص دستگاه‌هایی اجرایی نظر نهایی را خودم خواهم داد تا در برابر آن پاسخگو باشم.

همتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه نگاه عالمانه و مدبرانه‌ای در میان مسئولان عالی و نمایندگان استان وجود دارد که برای ما یک پشتوانه خواهد بود و مدیران پرتلاش و پرکار حتما مورد حمایت خواهند بود.

وی به برخی انتظارات خود از مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و اظهار داشت: دیدار منظم با خانواده شهدا و ایثارگران، ارتباط با رسانه‌ها و پاسخگویی، پیگیری جدی گرفتن سهم استان از ردیف‌های ملی، داشتن برنامه برای شاخص‌های تخصصی، اختصاص زمان صبح تا ظهر سه شنبه به ملاقات با مردم، پاسخ دادن به نامه‌های استانداری و ادارات، کوتاه کردن روند پاسخ و صدور مجوز به سرمایه‌گذاران، تکریم مردم، نظارت بر زیرمجموعه‌ها و رعایت حقوق شهروندی مردم که پشتوانه انقلاب هستند، پرهیز از ایجاد چالش و حواشی و حضور منظم در جلسات، حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان‌ها و ارزیابی کارها از جمله این موارد است.

استاندار هرمزگان ادامه داد: مبنای ما استفاده از مدیران کارآمد و شایسته است و بخش خصوصی باید مورد توجه باشد.

همتی تاکید کرد: با اعتباراتی که در اختیار هر دستگاه قرار می‌دهیم باید کارهای خوبی به شکل کامل انجام گیرد نه اینکه چندین طرح نیمه تمام بماند و یکی از روش‌های هدر دادن منابع توزیع کوچک منابع است و در این راستا بخشی از قوانین و مقرارت دچار مشکل است که با مسئولیت خودم این موارد را اصلاح خواهیم کرد تا کارهای بزرگی با اعتبارات موجود صورت گیرد.

وی گفت: استفاده از نیروهای بومی در هیئت مدیره‌ها در حال پیگیری است و تلاش می‌کنیم، مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های بزرگ ایفا شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به پهناور بودن استان و حجم بالای مراجعان تاکید کرد: لازم است تلاش برای توسعه توانمندی‌ها و رفع چالش‌های حوزه سلامت، اولویت مسئولان باشد.

او، مرجعیت و قدرت تصمیم‌گیری را از ویژگی‌های اصلی اساتید عنوان کرد که باید بسیار مورد توجه قرار گیرد و در خصوص اخلاق پزشکی و توسعه مسائل فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، راهکار‌هایی نیز ارائه داد.

تلاش برای تقویت برنامه آموزش دانشجویان و ارتقای جایگاه اساتید و دانشجویان دانشگاه، دیگر تاکید نماینده ولی فقیه در فارس بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این دیدار، محور اصلی تلاش اعضای هیئت رئیسه دانشگاه را توسعه خدمات مجموعه در تمامی ابعاد و در تمامی مناطق استان عنوان کرد و ادامه داد: در کنار توسعه خدمات، از دغدغه‌های اصلی مسئولان دانشگاه، تقویت اهداف فرهنگی در سطح دانشجویان، کارکنان و اساتید است.

سیدوحید حسینی با اشاره به تلاش‌هایی که در حوزه آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز انجام شده، به کسب موفقیت‌های حوزه سلامت استان فارس در این زمینه پرداخت و افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حوزه تخصصی پزشکی در جایگاه برتر کشور قرار دارد و با ظرافت ویژه‌ای مسایل اساتید، دانشجویان و دانشگاه در حال پیگیری است.

او از افزایش قابل توجه تعداد فلوشیپ و پزشک فوق تخصص طی ۳۰ ماه گذشته در دانشگاه خبر داد و افزود: همچنین در حال حاضر بیش از ۶۵۰ پزشک متخصص در مراکز درمانی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان، به مردم خدمات سلامت‌محور ارائه می‌دهند.

حسینی در ادامه با ارائه توضیحاتی پیرامون تامین اعتبارات و پرداخت مطالبات کادر سلامت گفت: تقویت تامین منابع و معیشت اساتید، کارکنان و دانشجویان نیز با پیگیری مکرر مسئولان دانشگاه از مجموعه وزارت بهداشت و نهاد‌های مرتبط، در حال انجام است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه اهداف پژوهشی در حوزه سلامت فارس اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده و برنامه ریزی در زمینه تقویت امر پژوهش، دانشگاه علوم پزشکی شیراز از رتبه ششم کشور در حوزه پژوهش، به رتبه چهارم کشور ارتقا یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • ابطال بخشنامه گمرک با رای دیوان عدالت اداری همزمان با سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • رفع چالش بیکاری لرستان نیازمند اعتبارات دولتی و بخش خصوصی است
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم