Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، در خصوص اینکه گفته می‌شود دولت تا پایان سال سند آمایش سرزمینی را تهیه می کند، اظهار داشت: من تصور نمی‌کنم که دولت برای تهیه سند آمایش سرزمینی اراده‌ای داشته باشد زیرا شفافیت در این زمینه به ضرر مدیران محلی و استانی است.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بعضی از مدیران اجرایی در استان‌ها و در سطح کشور نمی‌خواهند سند آمایش سرزمین تهیه شود، زیرا پس از تهیه این سند و شفافیتی که ایجاد خواهد شد، مدیران باید با برنامه ریزی کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بنظر می‌رسد شفافیت در همه زمینه‌ها از جمله شفافیت مالی، آمایش سرزمینی و دیگر موضوعاتی که به شفافیت منجر می‌شود، خوشایند مدیران اجرایی کشور نیست.

نوروزی متذکر شد: فعالیت موثر در زمینه تهیه سند آمایش سرزمینی بسیار ضروری است و معتقدم اقدامات لازم در جهت تهیه طرح کاداستر و آمایش سرزمین و شفافیت مالی باید انجام شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی ضمن اشاره به دلایل مخالفت برخی از مدیران اجرایی به تهیه سند آمایش سرزمینی، ادامه داد: در صورتی که سند آمایش سرزمین تهیه شود، مطالبه‌گری از مسئولان تسهیل می‌شود، زیرا مدیران باید بر اساس این سند کار کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: بعضی از مدیران نمی خواهند زیر بار مطالبه‌گری و پاسخگویی به سوالات مردم و نمایندگان مجلس بروند به همین جهت اراده‌ای برای تهیه سند آمایش سرزمینی، ندارند. پسندیدم 0

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور با بیان اینکه با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم، از برکناری بیش از ۱۰۰ مدیر متخلف و ناکارآمد خبر داد. 

به گزارش ایرنا، حسن درویشیان «رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور» و «نماینده ویژه رئیس‌جمهور برای هماهنگی، پیگیری و اجرای نقشه ملی پیشگیری و مقابله با فساد در دستگاه‌های اجرایی»، استقرار گشت ارشاد مدیران را از اقدامات بسیار اثربخش دولت مردمی برشمرد و افزود: گشت ارشاد مدیران، صرفا به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست بلکه به معنای تذکر در جهت اصلاح است. مدیران اجرایی سرمایه‌های ملی کشور هستند که به هیچ وجه با دارایی‌های مادی قابل قیاس نیست. یکی از راه‌های صیانت از مدیران، تذکر دادن است.

درویشیان افزود: در تمام مواردی که احساس کنیم با تذکر امکان جلوگیری از انحراف وجود دارد، اقدام می‌کنیم. در سطوح بالا،‌ میانی و استانی مدیریتی هرگاه به این نتیجه برسیم که مدیری کارآمدی و شایستگی لازم را ندارد، برکنار شده است. اقدام در این حوزه نیز در قریب به اتفاق موارد توسط مدیران اجرایی انجام شده است، در مواردی نیز گزارش خدمت شخص رئیس‌جمهور ارایه و دستور به برکناری توسط ایشان صادر شده است.

وی یکی از مهمترین ماموریت‌های مجموعه تحت نظارت خود را شناسایی ساختارها و بسترهای فسادزا برشمرد و افزود: در این راستا پیگیر گزارش‌های متعددی از مراجع نظارتی و دستگاه‌های اجرایی هستیم و از سوی دیگر بسترهای شناسایی شده را به این مراجع منعکس می‌کنیم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد از گشت ارشاد مدیران چه خبر؟

دیگر خبرها

  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور: گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • بازگشت واحدهای تعطیل‌شده به چرخه تولید، ادعاست یا واقعیت؟ / باوجود دستور رئیسی، مسئولان از اعلام آمار، فراری هستند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • شعار سال یک راهبرد اجرایی برای حل مشکلات است
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال