Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@12:44:25 GMT

یک ایستگاه آتش‌نشانی جوابگوی بخش باغ بهادران نیست

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۰۴۱۰۴۷

با حضور نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی، نشستی پیرامون بررسی مشکلات بخش باغ بهادران لنجان، در شهرداری این شهر تشکیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای لنجان؛ شهردار باغبهادران، با اشاره به حجم بالای ترافیک در شهر باغ بهادران به‌ویژه تردد زیاد مسافران در تعطیلات آخر هفته به این شهر اظهار کرد: براساس مصوبات جلسات گذشته، کار مشاوره و طراحی توسط شورای ترافیک شهری انجام‌شده است و در حال حاضر ما به کمک مسؤولان شهرستان و تخصیص اعتبارات اولیه برای شروع طرح توسعه کمربندی باغ بهادران نیازمند هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردشیر محمدی با توجه به پراکندگی روستاهای بخش باغ بهادران اختصاص تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی به این بخش را نامطلوب دانست و خاطرنشان کرد: وجود تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی در این بخش مانع از خدمت‌رسانی صحیح و به‌موقع در حوادث آتش‌سوزی و تصادفات جاده‌ای شده است.

وی استقرار یک ایستگاه آتش‌نشانی روستایی برای خدمت‌رسانی به روستاهای این بخش را ضروری دانست و متذکر شد: توسعه ایستگاه آتش‌نشانی فعلی، جذب نیرو و تجهیز بیشتر این ایستگاه می‌تواند تا حدودی به حل این مشکل کمک کند.

محمدی، بابیان اینکه توافق‌هایی بین اداره راهداری و شهرداری باغ بهادران برای تأمین روشنایی جاده اصفهان_شهرکرد محدوده دره شورچه تا ورودی قدیمی باغ بهادران صورت گرفته است یادآور شد: شهرداری در این توافق وظایف مربوط به خود یعنی خریداری انشعاب و کابل برق را انجام داده است اما متأسفانه باوجود تایید شدن این موضوع، توافق‌نامه اجرا نمی‌شود و اداره راهداری همکاری لازم را انجام نمی‌دهد.

شهردار باغ بهادران خواستار تسریع در تصویب طرح بافت فرسوده شهری در باغ بهادران شد و تصریح کرد: برای سهولت رفت‌وآمد در محدوده محله‌های دورباط و ملک‌آباد در نظر داریم پل سومی را در شهر احداث کنیم که اعتبارات آن را خودمان تأمین می‌کنیم ولی برای سایر مسائل مربوط به این پروژه به پیگیری مسؤولان ذی‌ربط نیازمندیم.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست در خصوص طرح توسعه کمربندی باغ بهادران اظهار کرد: متأسفانه وضعیت اعتبارات و تملک دارایی‌ها چندان مطلوب نیست و بودجه‌ای در این خصوص در نظر گرفته نشده است، به همین دلیل بنده پیشنهاد می‌کنم در شرایط فعلی طرح را بودجه اولیه شروع کنید تا بودجه نهایی برای این پروژه تخصیص داده شود.

محسن کوهکن در خصوص مشکلات مربوط به کمبود ایستگاه آتش‌نشانی در بخش باغ بهادران خاطرنشان کرد: برای افزایش تعداد ایستگاه آتش‌نشانی در بخش باغ بهادران با انجام مکاتبات لازم مشکلات را منعکس کنید و با درخواست واگذاری و خرید مشارکتی تجهیزات، کمبودهای مطرح‌شده را مرتفع کنید.

به گزارش صدای لنجان، محسن کوهکن در این نشست و در خصوص حل مشکلات مربوط به روشنایی جاده در محدوه دره شورجه تا ورودی شهر باغ بهادران، تصویب طرح بافت‌های فرسوده در باغ بهادران و احداث پل جدید بین محله‌های ملک‌آباد و دورباط مکاتباتی را با دستگاه‌های ذی‌ربط انجام داد.

بخش باغ بهادران از توابع شهرستان لنجان است که در ۵۸ کیلومتری جنوب غربی شهر اصفهان قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس

 مهدی نوبانی شهردار بندرعباس در این مراسم گفت: این ساختمان در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در دو طبقه ساخته می‌شود.

 نوبانی افزود: کنترل ایستگاه‌های آتش نشانی در حوزه‌های مختلف شهری به ویژه در محدوده بولوار امام حسین (ع)، آزادگان و شهرک سجادیه از اهداف ساخت این ساختمان است.

محمد امین لیاقت رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس هم گفت: هزینه ساخت این ساختمان ۷ میلیارد تومان است و در مدت ۱۴ ماه ساخته می‌شود.

 لیاقت افزود: برای تجهیز ساختمان فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵، ده میلیارد تومان نیاز است

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کمبود بیش از ۵هزار شیر هیدرانت آتش‌نشانی در مشهد
  • (ویدیو) نجات زنی گرفتار میان دیوار بعد از چهار روز
  • یک خانم بعد از ۴ روز گیر کردن بین ۲ دیوار در بم نجات یافت
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آغاز ساخت ستاد فرماندهی آتش نشانی ۱۲۵ در بندرعباس
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت