Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روزنامه اماراتی البیان؛ دومین دوره مسابقات قرآن بانوان «فاطمه بنت مبارک» به همت مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی، 21 آبان‌ماه سال جاری تا سوم آذر برگزار خواهد شد.
در همین راستا، کمیته برگزارکننده این مسابقات به ریاست «ابراهیم محمد بوملحه»، مشاور حاکم دبی در امور فرهنگی و بشردوستانه تشکیل جلسه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه، کمیته‌ها و واحد‌های مختلف، گزارشی از فعالیت‌های خود برای برپایی این مسابقات در موعد مقرر را ارائه دادند و اعلام شد که تاکنون بیش از 70 کشور از مناطق مختلف جهان آمادگی خود را برای حضور در این مسابقات اعلام کرده‌اند.
ترتیب برگزاری رقابت‌ها در دو نوبت صبح و عصر، تعیین اعضای کمیته داوران، روند فعالیت کمیته گزینش زیباترین اصوات و سؤالات مسابقات از جمله موضوعات بحث در این جلسه بود.
ویزای شرکت‌کنندگان و همراهان آن‌ها، هتل محل اسکان، رزرو بلیط، مکاتبات اداری، ترتیبات اداری، سازمانی و فنی و طراحی دکور مسابقات در سالن اجتماعات مرکز فرهنگ و علوم دبی، نور و صدای سالن و پخش تلویزیونی و ماهواره‌ای مسابقات از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
کمیته برگزارکننده مسابقات قرآن جایزه دبی در این جلسه در مورد پوستر اصلی این دوره از مسابقات به توافق رسیدند و بر ضرورت چاپ سریع و توزیع آن قبل از رقابت‌ها تأکید کردند.
گفتنی است، دوره نخست مسابقات قرآنی بانوان دبی با عنوان «‌فاطمه بنت مبارک»، ۱۶ تا ۲۸ آبان‌ماه سال گذشته برگزار شد و حنانه خلفی، نابغه قرآنی و حافظ کل خردسال کشورمان به‌عنوان نماینده ایران در این دوره رقابت‌ها حضور یافت./

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • رقابت ۶۵۰ دانش‌آموز یزدی در مسابقات قرآن، عترت و نماز استان یزد
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • رقابت قرآنی ۶۰۰ دانش آموز استان مرکزی
  • رقابت ۶۰۰ محصل استان در مسابقات قرآن
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد