Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا یحیی صادقی روز چهارشنبه در آیین جشن مهر عاطفه ها در دبستان غیرانتفاعی دخترانه ریحانه شهر کرمان افزود: جشن عاطفه ها به منظور حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت در 23 شهریور سال جاری نیز در این استان برگزار شد.
وی با بیان اینکه جشن عاطفه ها شهریور ماه سال جاری در 130 پایگاه ثابت و 124 پایگاه سیار در استان کرمان برگزار شد عنوان کرد: 57 مرکز نیکوکاری نیز در روز جشن عاطفه ها کمک های مردمی را جمع آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به توزیع 250 هزار پاکت جمع آوری کمک های مردمی به جشن عاطفه ها در مدارس کرمان در شهریور ماه اشاره و اظهار کرد: جشن عاطفه ها امروز نیز در یک هزار و 190 مدرسه این استان برگزار شد.
صادقی تصریح کرد: سال گذشته در جشن عاطفه ها یک میلیارد و 135 میلیون و 684 هزار و 949 ریال کمک مردمی جمع آوری و بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان کرمان توزیع شد.
وی از همکاری خیران در اجرای طرح های اکرام و محسنین تقدیر کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی درباره برگزاری جشن عاطفه ها نیز به صورت گسترده انجام شده است.
وی یادآور شد: یک هزار و 340 حامی جدید در ماه مبارک رمضان سال جاری برای ایتام استان کرمان جذب شده است.
وی یادآور شد: شماره حساب 2203136105 و شماره کارت 5859837000064879 بانک تجارت و سامانه تلفنی #034*1*8877* آماده جذب کمک های مردمی برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.
وی تاکید کرد: اگر حامیان ایتام نبودند کودکان یتیم در کنار فقدان محبت پدر با نیازهای اولیه زندگی چگونه کنار می آمدند؟
صادقی با اشاره به اینکه نخبگان زیادی از بین کودکان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) به پست و جایگاه های بالایی رسیده اند اظهار کرد: فلسفه جشن عاطفه ها این است که همواره با حفظ عزت و کرامت به فکر همنوعان نیازمندمان باشیم.
وی با طرح این پیشنهاد که کودکان توانمند می توانند معین اقتصادی دانش آموزان نیازمند شوند بیان کرد: باید واقعیت ها را به جامعه نشان دهیم.
صادقی به وضعیت نامناسب معیشتی دانش آموزان جنوب استان کرمان نیز اشاره کرد و گفت: ما باید آستین بالا بزنیم و در استان کریمان به دانش آموزان نیازمند کمک کنیم.
وی گفت: باید مقدمات زندگی آبرومندانه خانواده های نیازمند توسط مردم و مسئولان فراهم شود.
وی ادامه داد: فضای خوبی در آموزش پرورش در زمینه کمک به محرومان حاکم است و یقین دارم اگر همه پای کار بیایند مشکلات بر طرف می شود.
حدود 100 هزار خانواده کرمانی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره مند هستند.
6 هزار خانواده در استان کرمان در سال جاری با ایجاد شغل و دریافت 500 میلیارد ریال تسهیلات در این استان به خودکفایی رسیده اند.
جشن عاطفه ها هم اکنون در دبستان غیرانتفاعی ریحانه با حضور برخی مسئولان استانی و دانش آموزان در حال برگزاری است.
جشن عاطفه ها در شهریور و مهرماه و به منظور جمع آوری کمک های مردمی برای کودکان نیازمند برگزار می شود.
خبرنگار و انتشار دهنده: نجمه حسنی*
3029

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۲۶۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش‌آموزان به تحصیل در رشته ریاضی 
  • ضرورت ایجاد بازار کار مناسب برای تشویق دانش آموزان به تحصیل در رشته ریاضی