Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار رباط کریم صبح امروز با حضور در ساختمان معاونت خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه معاونت ها دیدگاههای خود را بیان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رباط نیوز،شهردار رباط کریم صبح امروز با حضور در ساختمان معاونت خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک ضمن بازدید از قسمتهای مختلف حوزه معاونت ها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش،سّید محمد میرزمانی فعالیت حوزه خدمات شهری را ویترین فعالیت های شهرداری در این حوزه دانست و اذعان داشت: امکانات مورد نیاز برای ستاد بحران تهیه و اولین جلسه ستاد بحران شهر توسط این حوزه پیگیری و آمادگی لازم برای فصل زمستان برنامه ریزی شود.

وی در بخش دیگری از بازدید خود به اهمیت زیباسازی و منظر شهری اشاره کرد و تصریح کرد: همه تابلوها و مبلمان شهری باید شناسنامه داشته باشند و تیرهای محور اصلی و فرعی حتما کدگزاری شود تا بتوان برای رفع خاموشی ها سریعا اقدام شود.

شهردار رباط کریم در ادامه به تسریع در نصب تابلوهای معابر شهرک آبشناسان تاکید کرد و ادامه داد : طرح نامگذاری معابر شهرک انجام پذیرفته و در آینده نزدیک عملیات ساخت تابلو و نصب آن توسط حوزه خدمات شهری انجام می گیرد.

میرزمانی همچنین از حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک نیز بازدید کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر رباط کریم گذرگاه مسافران به شهرها و استانهای اطراف مانند ساوه و قم می باشد نسبت به راه اندازی این خطوط راهکارهای لازم را ارائه کرد.

وی گفت: ستاد فرعی حمل و نقل و ترافیک در شهرداری رباط کریم تشکیل شود تا موضوعات ترافیکی قبل از طرح در شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان بررسی و اقدامات لازم صورت پذیرد.

شهردار رباط کریم در پایان رضایت مردم را شرط اول خدمات رسانی عنوان کرد و بر لزوم خدمات دهی هرچه بیشتر در این حوزه ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد

به گزارش خبرآنلاین، ابراهیم توکلی زاده معاون شهردار تهران امروز در صحن علنی شورا تاکید کرد:دوره قبل مدیریت شهری زیشت شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد.

رکنا در خبری نوشت: وی ادامه داد: افتخار دوره‌های قبل مدیریت شهری این بود که فلان کنسرت را با فلان تعداد شرکت‌کننده برگزار کردیم.

وی افزود: ببینید ما چه چیزی را تحویل گرفتیم!

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898670

دیگر خبرها

  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • الکترونیکی شدن نیمی از خدمات شهری در رشت
  • شهردار بندر دیر معرفی شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد