Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن: با توجه تحولات کنونی دنیا صحبتهای اخیر ترامپ نشان از ضعف دولت آمریکاست که نفسهای اخر خود را می زند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن ، حجت الاسلام جعفر کوهستانی در واکنش به سخنان توهین آمیز آمریکا و عدم پایبندی به برجام در در مصاحبه با خبرنگار ما اظهار داشت: رییس جمهور آمریکا در حالی دم از عدم پایبندی به برجام می زند که در میان کشورهای جهان محبوبیت خود را نیز از دست داده و چهره منفور خود را بیش از پیش برهمگان آشکار ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد عدم اعتماد به آمریکا افزود:آمریکا همواره از ابتدای انقلاب تا کنون امتحان خود را در مقابل ملت ایران پس داده و با ایجاد گروههای تکفیری داعش درصدد کشتار مسلمانان است که این مهره سوخته نیز درحال نابودی است.
حجت الاسلام کوهستانی تصریح کرد: با توجه تحولات کنونی دنیا صحبتهای اخیر ترامپ نشان از ضعف دولت آمریکاست که نفسهای اخر خود را می زند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی بندرترکمن ادامه داد: از طرفی هم آمریکا در مسئله کره شمالی با همه شعار ها ناتوان جلوه کرد لذا برای برون رفت از ضعف کره مسئله برجام بهترین راه است.
وی عنوان کرد: آمریکا با این حرکت تنها حرفهای حکیمانه و نگاه بلند رهبر کبیر انقلاب را به اثبات رسانده چرا که امروز همه ملتهایی که نسبت به سخنان رهبر انقلاب خوشبین نبودند به رهبری ایران و سیاستهای آن ایمان آورده اند.
حجت الاسلام کوهستانی با تاکید براینکه موثر واقع شدن اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با تروریست ها ، خشم آمریکا را به همراه داشته است افزود: امروز مردم منطقه با الگو گیری از ملت ایران در برابر ترویست ها ایستاده اند و این چندان به مذاق استکبار و به بجودآورندگان این تروریست ها خوش نیامده است.
وی یادآور شد:حرکت آمریکا ها باعث اتحاد و انسجام بیشتر مردم ما خواهد شد و لازم است تمام احزاب ، گروه ها و جریانات همه با هم تلاش کنیم و اتحادمان را در عمل به اثبات برسانیم و یقینا با این وحدت و اتحاد است که آمریکایی ها در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام خواهند ماند و ما مسیر خودمان را با صلابت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)

محمود واعظی، عضو کابینه دولت روحانی، در گفتگو با خبرآنلاین گفت: به نظرم برخی اطلاعاتی که به جناب آقای رییسی می‌دهند درست نیست و به همین دلیل ایشان بارها در مصاحبه‌ها مطالبی گفته‌اند که با مطالبی که اعضای خود کابینه در دوهفته قبل گفته بودند یا دو هفته بعد گفته‌اند متفاوت است.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رییس دفتر روحانی: هیچ اختلافی بین آقای جهانگیری و اعضای دولت وجود ندارد رییس دفتر روحانی: در سخنرانی ترامپ تصمیم اجرایی مطرح نشد

دیگر خبرها

  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)