Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری پیش از شروع رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا برگزار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، رقابت های مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا با حضور هفت تیم در دو گروه از ۲۳ لغایت ۲۵  مهرماه ۹۶ به میزبانی تبریز در ورزشگاه پورشریفی برگزار می شود و نشست خبری سرمربیان حاضر در این مسابقات، ظهر امروز (شنبه) در هتل شهریار تبریز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


"بخادی احمداف" سرمربی ازبکستان در این نشست اظهار کرد: از میزبانی خوب شهر تبریز تشکر می کنیم؛ ما برای انجام بازی های زیبا و کسب نتایج خوب در تورنمنت حاضر شده ایم.
وی افزود: نهایت تلاشمان را می کنیم که فوتسال ازبکستان را در آسیا به جایگاه بهتری برسانیم و معتقدم که همه تیم های آسیایی در حال پیشرفت هستند و دیگر تیم ضعیفی وجود ندارد.

"راکش سرشتا" سرمربی تیم فوتسال نپال، در این نشست خبری اظهار کرد: با استراتژی برد وارد مسابقات شده ایم و سعی می کنیم نتایج خوبی در این رقابت ها کسب کنیم.
وی افزود: فوتسال در نپال به صورت سریع در حال پیشرفت است و نهایت تلاش خود را برای پیشرفت این رشته ورزشی انجام می دهیم.

"عوض اف" سرمربی ترکمنستان در این نشست اظهار کرد: تبریز شهر زیبایی است و از میزبانی این شهر و امکانات آن خیلی تشکر می کنم.
وی افزود: تیم ما بسیار جوان است و بازیکنان ما از 23 تا 25 سال هستند؛ برای حضور در این مسابقات تمرینات زیادی انجام داده ایم و تلاش می کنیم به بهترین شکل در تورنمنت حاضر شویم.

"امیر جان" سرمربی قرقیزستان اظهار کرد: میزبانی شهر تبریز، کیفیت خیلی خوبی دارد، فوتسال ایران در آسیا معروف است و ما هم کشوری در حال پیشرفت هستیم تا بتوانیم به جایگاه بهتری برسیم.
وی ادامه داد: به خاطر باخت های اخیری که داشتیم، تیم ما موقعیت خود را در فوتسال آسیا از دست داده است و این موضوع، به دلیل مسن بودن بازیکنانمان است. 
وی خاطرنشان کرد: برنامه ای سه ساله برای تزریق بازیکنان جدید به بدنه فوتسالمان داریم که امیدوارم به جایگاهی بهتر از قبل دست یابیم.

"عبدالرزاق ممرک" سرمربی تیم فوتسال افغانستان بیان کرد: تیم ملی فوتسال افغانستان، با استراتژی پنج ساله از سال 2015 کار می کند و خوشبختانه درخشش خوبی در مسابقات ترکمنستان داشتیم.
وی افزود: تورنمنت های مختلفی در داخل کشور افغانستان برگزار می شود و ما یکی از تیم های جوان آسیا محسوب می شویم که با تیمی جوان و جویای نام، وارد این مسابقات شده ایم.
وی در خصوص بازی فردا مقابل تیم ملی ایران اظهار کرد: ایران قدرت بزرگ آسیا و جهان است؛ اما ما هم تیمی با انگیزه و جوانی هستیم و با تمام قوا برای کسب پیروزی وارد میدان می شویم.

"حسین شادی اف" سرمربی تیم تاجیکستان اظهار کرد: امیدوارم بازی های خیلی خوبی پیش رو داشته باشیم. سه سال است که فوتسال ما مستقل از فوتبال شده و سطح تیم ما خیلی خوب است و امیدوارم تا فینال پیش برویم.
وی افزود: ما آشنایی زیادی با تیم افغانستان داریم و بازی های زیادی با این تیم انجام داده ایم و سطح این تیم نسبت به سال های گذشته بسیار بالاتر رفته است.
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۰۴۴۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ را به خانواده «حمیدرضا الداغی» شهید غیرت، اهدا کرد.

 

تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی مقابل تایلند توانست قهرمان جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۴ شود.

 

بعد از این پیروزی و کسب جام، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در ویدئویی که کانال فدراسیون فوتبال منتشر کرده است، این جام را به شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده وی اهدا کرد و گفت: امیدوارم همه ما در مسیر رشد و تعالی کشور گام برداریم.

 

وی اضافه کرد: قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در آسیا را به مردم خوب کشورم تبریک می‌گویم. امروز همه ما ادای دین کردیم و تلاش ملی‌ پوشان ایران باعث شد شور و شعف در بین ورزش‌ دوستان ایجاد شود. در همین مدت پیام‌ های بسیاری را از مسئولان عالی رتبه کشور دریافت کردیم و خوشحالیم که نگاه ویژه‌ ای به ورزش به خصوص فوتبال دارند.

 

شهید حمیدرضا الداغی، هشتم اردیبهشت پارسال در یکی از معابر شهری سبزوار در درگیری با تعدادی از اراذل و اوباش که به ۲ دختر جوان تعرض کرده بودند، با سلاح سرد به شدت مجروح شد و به فیض شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • زمان نشست خبری اوسمار؛ مورایس نمی آید!
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • پیام تبریک رئیس مجلس در پی قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران